Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
16-10-10, 20:20 #8
Sv: lyst til å bli gravid, ubehandlet lavt stoffskifte
Hei, Takk for forklaring av Ultralyd. Viste ikke at jeg hadde lavt stoffshifte mens jeg var gravid. Fikk vite dette etter jeg har mistet barn. Har brukt levaxin i 3 uker etter jeg mistet barn. Men fastlegen ville at jeg skulle slutte med det fordi de ikke var helt sikker på at jeg har lavt stoffshifte. Plus at jeg fikk for høyt blodtrykk mens jeg brukte levaxin. Men etter den siste blodprøven denne uke, har jeg bestemt selv at jeg vil fortsette med levaxin men mindredose først.
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Gravid med høyt stoffskifte?
Av witchfrk i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 34Siste melding: 12-04-15, 17:36 -
Lavt stoffskifte og prøver å bli gravid.
Av piah87 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 14Siste melding: 08-02-11, 21:18 -
Gravid med lavt stoffskifte, og sliter med søvn.
Av shnuppii i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 6Siste melding: 20-01-10, 08:38 -
Har graves- lyst å bli gravid!
Av malla i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 1Siste melding: 02-02-08, 12:08 -
Prøver og bli gravid og lavt stoffskifte! OPPDATERT
Av Destiny85 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 7Siste melding: 31-10-07, 19:08

Svar med sitat
Bokmerker