Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Tråd: Muskelmasse
Threaded View
-
14-10-10, 07:23 #12
Sv: Muskelmasse
Hej anisa
Nu har jeg været inde og læse om lav carb og rT3 - det var vandvittig spændende læsning, især din beskrivelse af rT3 var en øjenåbner for mig
Jeg håber at mange andre bliver bevidst om dets indvirkning på kroppen.
Jeg har for mange år siden prøvet at leve efter lav carb kost og når jeg husker tilbage fungerede det egentlig ret godt. Jeg spiser som førnævnt efter Vægtkonsulenternes kostprincipper og spiser mig mæt hver dag men kan se det på vægten hvis jeg afviger fra kostprogrammet med lidt ekstra brød eller frugt. Hvor meget gram kød, fedt, grønt, frugt må jeg få på en lav carb kost?
Som jeg ser det har jeg aktiveret rT3 for alvor ved i en lang årrække at leve af hurtige kulhydrater med blodsukkerfald til følge, prøvet et hav af slankekure(sultekure), meget fysisk træning og til sidst stress
Nu er det vist på tide at jeg tager mig kærligt af min krop og værdsætter den for det arbejde den gør
Jeg fik i september 2009 konstateret for lavt stofskife
Begyndende knogleskørhed?
Lad aldrig noget forhindre dig i at være et godt menneske

Det lyder som ca. 1000-1100 kcal/dag.... kalorie-, protein- og fedtfattigt. Jeg er ked af at måtte sige det: på denne kost vil du ikke opnå varig bedring af hypothyreose. Tværtimod - du må indstille dig på en forværring og - ændringer i dit totale hormonefeedback inkl. atrofi af flere kirtelvæv.
Svar med sitat
Bokmerker