Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Tråd: Muskelmasse
Threaded View
-
13-10-10, 12:21 #10
Sv: Muskelmasse
Kære Cirkeline
Det lyder som ca. 1000-1100 kcal/dag.... kalorie-, protein- og fedtfattigt. Jeg er ked af at måtte sige det: på denne kost vil du ikke opnå varig bedring af hypothyreose. Tværtimod - du må indstille dig på en forværring og - ændringer i dit totale hormonefeedback inkl. atrofi af flere kirtelvæv.
Desuden vil din "kamp" blive intensiveret hvis du kommer i behandling med Thyroid. Din krop vil komme til at skrige efter næring til at udbedre mangel-skaderne fra før.
Hvad lavkalorie- og fedtfattig kost gør ved helbredet, kan du finde ud af ved at søge info om anorexi og selv om du nok ikke tror at det kan sammenlignes - er de biologiske fællesnævnere de samme for anorektikere og dem der lever af lavkalorie- og fedtfattig kost.
Hvad dine symptomer angår, efter længere tid på lavkalorie- og fedtfattig kost - er det ikke længere muligt, klart at skelne mellem hvad er resultater af lavkalorie- og fedtfattig kost, og hvad er resultater af hypothyreose.
Rækkefølgen er helt forkert - Cirkeline. Først stofskiftet/bedring af sygdommen - så vægtregulering. Omvendt rækkefølge er på forhånd dømt til at mislykkes - uanset at man konsekvent opretholder regimet. Denne situation er lose-lose, uanset hvordan man vender det og drejer. Øv, øv, øv...
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Svar med sitat
Bokmerker