Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
12-10-10, 19:16 #6
Sv: Fra hypo til hyper
Hej Cat - det er i hvert fald ikke den eneste medicin i Danmark. Du har måske ikke hørt om problemer med at ændring af formlen (i 2008?) har medført at mange danske patienter, der ellers var velreguleret på den "gamle" Eltroxin, er blevet syge igen på den "nye". Efter denne sag findes der nu et alternativ til den "nye" Eltroxin på danske apoteker. Den hedder Euthyrox og en hel del patienter meddeler tydelig forskel og tydelig bedring efter medicinskifte.
Søg på "Eltroxin" her på forummet (avansert søk + Search Titles Only) og du vil finde information om netop "Eltroxin-affæren" i Danmark og i alle andre lande hvor Eltroxin sælges.
Skulle du få brug for behandling mod lavt stoffskifte senere (det kommer du nok til), bed om Euthyrox eller læs her på forummet om organiske mediciner af type Thyroid USP (produceres magistrelt i Danmark på Glostrup Apotek og kræver recept fra en læge).
Sikken sag.... god bedring med dig.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
Desember 05: Graves. April 08: Radioaktiv jodbehandling. Nå lavt stoffskifte.
Av brits i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 80Siste melding: 16-08-08, 19:32 -
Graves. Fikk radioaktivt jod og lavt stoffskifte.
Av Klara i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 33Siste melding: 29-11-07, 11:57 -
Altid lavt b12 ved lavt stofskifte?
Av gitteh i forumet B-vitaminerSvar: 6Siste melding: 16-02-07, 23:56

Svar med sitat
Bokmerker