Viser søkeresultater 1 til 10 av 98
Hybrid View
-
12-10-10, 19:11 #1
Sv: Har startet på Erfa!
Så godt å høre at det går fint.
Vær obs på at selv om dosen din er riktig i forhold til tabellene, så virker den noe liten i forhold til hva folk sier at de ender opp på. Så følg med at du ikke faller ned i hypo, men heller legger på en halv en dag og kjenner etter om du er i tvil.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
12-10-10, 19:25 #2
Sv: ”Kronisk autoimmun atrofisk thyroiditis”
Ja, og varmen er jo heller ikke ubehagelig, Blondie, nå når høsten har satt inn!!
[QUOTE=smgj;98964]
Vær obs på at selv om dosen din er riktig i forhold til tabellene, så virker den noe liten i forhold til hva folk sier at de ender opp på.
Takk for innspill, smgj! Jeg ser på 125 mg som en bra begynnerdose. Tror jeg har lest at den er anbefalt, og så at man justerer opp derfra. Jeg har jo ikke hatt så veldig stor dose Levaxin, heller, så jeg tror det er ok å ligge her en stund framover. Kanskje noen uker?
Lignende tråder
-
Autoimmun tyreoiditt
Av Maia i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 20-10-14, 14:45 -
Psykiatriske manifestationer af Hashimoto`s thyroiditis
Av Anisa i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 0Siste melding: 16-01-10, 22:38 -
Mestring av kronisk sykdom
Av Bittebitt i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 7Siste melding: 23-10-07, 08:40 -
Forbigående autoimmun thyreoidea sykdom???
Av Anne Ma i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 03-06-06, 00:32 -
Kronisk tretthet og stoffskifte?
Av i forumet Lavt stoffskifteSvar: 27Siste melding: 05-08-05, 00:08

Svar med sitat

Bokmerker