Viser søkeresultater 1 til 10 av 148
Hybrid View
-
21-07-06, 17:48 #1
Jeg tror jeg har lavt stoffskifte fordi jeg har veldig mange av symptomene, f.eks:
trøtt, slapp, tiltaksløs, tåler veldig dårlig kulde, har dårlig hukommelse, psykiske plager, blir lett svimmel/tåkete, spesielt ved anstrengelser og store inntak av fluor (i grønn te), dårlig sekslyst, smerte i muskler, spesilet i armene, smerte hvor binyren og skjoldbruskkjertellen er, jernmangel, tørr hud, tynnt hår, ofte diare. Jeg ser syk ut! Det var det jeg kom på nå.
Jeg har lenge tatt B12 tilskudd, jerntilskudd og andre vitaminer, føler meg ikke bedre av den grunn. Dermed tror jeg det må være noe annet.
Jeg går til refleksolog og hun mener også at jeg har stoffskifte problem, i og med at hver gang hun trykker lett på et punkt på kroppen som har med skjoldbruskkjertelen å gjøre får jeg veldig vondt.
Men er det ingen andre som har opplevd at prøvene er helt fine også er man likevel syk? Referanseverdiene er jo ikke annet enn hva gjennomsnittet av den friske befolkningen har. Det er vel ikke alltid slik at gjennomsnittet stemmer på alle? Eller tar jeg heilt feil?
Jeg har ikke ALLE symptomene jeg nevnte over. Jeg hadde alle + flere før jeg begynte med alternativ behandling. Noe har bedret seg i det siste. Så kanskje burde jeg slutte å tenke på testresultata. Ble bare litt bekymret da jeg leste at det bare er medisiner som hjelper, og at kroppen blir bare mer og mer nedbrutt hvis man ikke blir riktig medisinert.
Hm...jeg er vel bare litt forvirret for tiden, og stresseet for hvordan det går med ny jobb til høsten. Men bekymring har vel ikke hjelpt noen...så kanskje jeg bare bør slutte å tenke for mye på dette så lenge legen sier jeg er frisk...
Lignende tråder
-
Lyst på bil? Ikke? Les likevel!
Av baremei i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 04-11-07, 12:41 -
Knutestruma - Fine blodprøver
Av Angelina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 22-10-07, 19:19 -
Disse prøvene - er helt grønn jeg
Av -diab- i forumet BlodprøverSvar: 22Siste melding: 29-08-07, 12:02 -
Øker dosen, men akutt sengeliggende likevel?
Av MB i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 27Siste melding: 16-11-06, 10:11 -
Fine prøver, men ikke i form....
Av tussi i forumet Høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 11-11-06, 17:29

Svar med sitat

Bokmerker