Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Threaded View
-
10-10-10, 22:25 #19
Sv: Starter med Erfa etter bruk av Levaxsin i 7 år
hei Finn!-( og alle dere andre med hypothyreose)
Endelig fått utskrift av pasientjournalen min fra 2004.
Det står følgende:jeg har primær hyperparathyreisme med knute i høyre thyreiodealapp.Cytologi fra denne var benigne( godartet), solitær knute. Trykkfornemmelse mot halsen, trett og muskelverk.Scinitigrafi viste nedre høyre parathyreiodea adenom.
Operasjon:Extirpasjon av parathyreiodea adenom.Høyresidig hemithyreoidectomi.Parathyreidea vev 97mg( adenom).
i og med at jeg fikk residiv året etter ,og ble operert på Aker, må jeg spørre om papirene derfa. Vet egentlig ikke hva de fjernet, mulig nytt adenom.
Skal spørre legen min om hva de fjernet.Tror det var en skjoldkjertel.
Bruker nå 60 mg erfa på morgenen( ikke sammen med medisiner, melk eller kaffe), og 30 mg erfa kl. 15. Det går greit, men skulle gjerne hatt mer energi,og litt mindre muskelverk.DERSOM JEG TAR 120 MG ( 2 TABL.) ERFA, OPPLEVER JEG HJERTEBANK OG VANSKELIG FOR Å SOVE 7-8 TIMER I ETT STREKK. sOVER DA KUN 4 TIMER, OG BRÅVÅKNER. VET EGENTLIG IKKE HVOR MYE ERFA JEG TÅLER PGA ALLE BLOdTRYKKSMEDISINENE MINE. Tar e- vit. også i løpet av dagen.Er det andre med samme erfaring??
Hilsen Elisabeth.
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Vanlige feil ved bruk av Erfa Thyroid
Av Jeanette Ws. i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 10-06-10, 17:31 -
søknadskjema som legen må fylle inn for bruk av Thyroid fra Erfa
Av sivcath i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 02-06-10, 17:15

Svar med sitat

Bokmerker