Viser søkeresultater 1 til 10 av 88
Threaded View
-
07-10-07, 00:26 #11
Shanita
Snart 42? - Jeg er 43 (huff og huff) ;)
Jeg lurer da på to ting:
At mageproblemene dine forårsaker dette eller at det kan være kjønnshormoner/evt mangel på. (Ja, i tillegg var vel T4 din noe lav...)
Jeg har jo antistoffer mot eggestokkene og symptomene på dette er overgangsalder-symptomer, inkl hetetokter, selv om jeg ikke fikk akkurat det da. Det kan man sjekke på en blodprøve, men jeg vet ikke hva man skal se etter (tror FSH og LH mine er veldig feil i alle fall, men vet ikke hva antistoffene heter). Om det ikke er dette, så er det jo noen som kommer i for tidlig overgangsalder av andre grunner. Og jeg har sett flere her inne nevne prolaktin, og muligens også sett noe om det på nettet. Altså ser det ut til at stoffskifteproblemer også kan influere på kjønnshormoner.
Har du regelmessig menstruasjon? Er symptomene dine verre før menstruasjon?
Reven
Hvorfor kunne du ikke trene ifølge endokrinologen?"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Kan jeg ha hatt el har lavt stoffskifte selv om det ikke synes godt på prøvene?
Av Aina i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 27Siste melding: 07-10-10, 21:15 -
Lavt stoffskifte. Sikker diagnose?
Av Maxern i forumet Lavt stoffskifteSvar: 17Siste melding: 16-11-08, 14:33 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Har sikkert hatt lavt stoffskifte siden fødselen
Av Alani i forumet Lavt stoffskifteSvar: 51Siste melding: 18-05-05, 19:30

Svar med sitat
Bokmerker