Viser søkeresultater 1 til 10 av 88
Threaded View
-
06-10-07, 21:21 #11
Jeg er opplagt noen dager, men blir mer eller mindre ALLTID trett og som jeg forklarte i mitt første innlegg. I dag var jeg i ganske bra form. Jeg ble med samboeren min på valpekurs (satt bare og så på), etterpå dro vi og handlet mat. Når jeg kom hjem hadde jeg den samme lammende trettheten og smerter. Føltes nesten som de du får når du har influensa.Er formen svingende, slik at du er våken og rastløs og så sliten, eller er du trett hele tiden? Hvordan er søvnen?
Både Anti-TG og TRAS er målt. Begge kom tilbake negative.Har du fått sjekket alle antistoffene mot kjertelen eller bare anti-TPO?
Jeg blir 42 snart... (huff!)Får jeg lov til å spørre hvor gammel du er?Symptomer på lavt stoffskifte lenge, men har ikke hatt en diagnose før nå.
Diagnoser: Juni 06: Chron's eller UC, Juni 06: PCOS, Jan 07: Lavt stoffskifte
Lignende tråder
-
Kan jeg ha hatt el har lavt stoffskifte selv om det ikke synes godt på prøvene?
Av Aina i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 27Siste melding: 07-10-10, 21:15 -
Lavt stoffskifte. Sikker diagnose?
Av Maxern i forumet Lavt stoffskifteSvar: 17Siste melding: 16-11-08, 14:33 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Har sikkert hatt lavt stoffskifte siden fødselen
Av Alani i forumet Lavt stoffskifteSvar: 51Siste melding: 18-05-05, 19:30

Svar med sitat
Bokmerker