Viser søkeresultater 1 til 10 av 88
Hybrid View
-
02-02-07, 14:57 #1
Ang. dietten, det er mye om The specific carbohydrate diet på nettet. Noen som antar de har cøliaki men uten diagnose, og som ikke er blitt bra på vanlig glutenfritt, dirver og prøver den dietten. Har med tarmens evne å lage snzymer å gjøre, og det gjør den ikke hvis den er skadet, og da utelater man de vanskelige tingene (visse karbohydrater, i praksis alt korn , ganske lik skaldeman men med noe mer grønnsaker tror jeg)
det er mange menesker so har tarmlidelser. Se bare på nettsiden til foreningen mot tarmsykdommer.
synd at du måtte vente og vente mens TSH sakte gikk opp.
Jeg selv ble alt for dårlig når TSH plutselig steg til 2,5 og forlangte å komme på levaxin selv. legen ble dritsur, jeg underskrev at det var på eget ansvar, og jeg fikk levaxin. Merket straks at det var det jeg trengte.
nora
Lignende tråder
-
Kan jeg ha hatt el har lavt stoffskifte selv om det ikke synes godt på prøvene?
Av Aina i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 27Siste melding: 07-10-10, 21:15 -
Lavt stoffskifte. Sikker diagnose?
Av Maxern i forumet Lavt stoffskifteSvar: 17Siste melding: 16-11-08, 14:33 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Har sikkert hatt lavt stoffskifte siden fødselen
Av Alani i forumet Lavt stoffskifteSvar: 51Siste melding: 18-05-05, 19:30

Svar med sitat
Bokmerker