Hei Nora,

Takk for en nyttig tilbakemelding. Jeg håper at det fleste av symptomene mine er forårsaket av lavt stoffskifte. Jeg har bare brukt levaxin i litt over en uke nå, mens jeg dessverre har hatt lekkasje fra brysene mye lenger. Prolaktin nivået mitt er også normalt. :(

Grensen du beskriver er jeg bare så enig i. Jeg merket problemer med en gang TSH begynte å stige. (Har fulgt ekstra godt med på den siden min mor var hypo) Tok nesten et år før den kom utenfor normalen og det er klart at man blir sliten av å gå med symptomer så lenge. Heldigvis så får jeg medisiner nå, og håper i motsetning til mye av det jeg har lest at medisinen tar bort symptomene mine.

Ribbena er en av hovedproblemene mine, og Tietze syndrome eller costochondritis er noe jeg har hatt og har i tankene. Jeg føler vel bare at jeg må utelukke problemer med organer først.

Cølaki og alle disse "parasittene og bakeriene" ble jeg sjekket for på sykehuset. Hadde hele 4 dager i karantene pga det. (kjedelige greier). Dessverre ble det funnet sår i tarmen min og da får jeg nok ikke diagnosen irritabel tarm. Noe forårsaker sår, men patalogen som tolket biopsien min kunne ikke si at jeg hadde verken Crohn's eller UC som er de to vanligste sykdommene ved sår i tykktarmen. Jeg personlig tror det har noe med kortisol å gjøre. Mange celler i tarmen blir aktivert av kortisol. Det er bare utrolig vanskelig å finne ut av det på egenhånd, men jeg gir meg ikke!

Jeg går over på diett fra mandag av. Har lest boka til han svenske fyren som gikk ned masse kilo; Sten Sture Skaldeman sin Spis deg ned i vekt. Han baserer seg på mye av det samme som steinalder dietten. Jeg vet av erfaring av at jeg går ned i vekt ved å spise proteiner og fett, så hans versjon høres fornuftig ut i mine ører. Mandag blir en spennende dag, men skal kose meg i helgen først.. hehe

En ting er hvertfall helt sikkert... man burde vært frisk for å være syk. Fy flate så mye jobb det er!!!