Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Tråd: Jeg er så glad
Threaded View
-
07-10-10, 17:37 #6
Sv: Jeg er så glad
Sant som Vigdis sier - noen omdanner veldig dårlig fra T4 til T3 og bruker derfor mye av den T3 som er i tabletten. Hos de er det nødvendig å dosere flere ganger - størst dose om morgenen, og så mindre utover.
Det kan også¨være vansker med å dra igang stive binyrer som kan ha nytte av oppdelt dagsdose.
Jeg mener likevel at utgangspunktet må være å få fT4 opp i en anstendig verdi først. Da gir man kroppen anledning til å lage den T3 den makter.
Hvis det viser seg å være for lite, bør en overveie en multidosering.
Mange har også vansker med å nå så høyt i fT4, kan være hjertebank eller andre symptomer, og de bør også vurdere multidosering. I allfall som hjelp til å få opp fT4. Så kan man jo prøve om en fungerer på en morgendose når målet er nådd.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Boktips for dem som er glad i hunder
Av Sonja Midtlien i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 07-03-09, 09:53 -
hei! Glad jeg fannt dere.
Av Lissa i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 03-10-06, 18:58 -
Nå er jeg både glad og fornøyd
Av Ung mor i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 34Siste melding: 29-09-05, 22:15

Svar med sitat
Bokmerker