Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
07-10-10, 12:48 #7
Sv: Lavt stoffskifte og prøver å bli gravid.
Takker for svar

Jeg føler meg veldig bra for tiden. For et halvår/år siden hadde jeg ikke orket tanken på et svangerskap, men nå føler jeg meg både frisk og sterk nok. Jeg har en TSH som knapt er målbar, men det er jo fordi jeg tar Erfa i kombinasjon med levaksin. Legen min mener at jeg er overdosert, men jeg har forklart han at TSH blir ubrukelig som måling når man tar T3 i tillegg. Ellers så ligger både FT4 og FT3 i øvre halvdel. Så selve stoffskiftet skulle være bra regulert nå. Vi er veldig klare for å bli gravide
Det er bare så vanskelig å vite når jeg har eggløsning, i og med at syklusen min er så rar. Ellers så henger jeg meg på piah87: alle råd for hvordan man lettest blir gravid mottas med takk!
Hypothyreose (hashimoto) siden 2002. Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005, da var jeg så syk at jeg stadig mistet bevisstheten. Det var uhyre skremmende....
Lignende tråder
-
Gravid med lavt stoffskifte, og sliter med søvn.
Av shnuppii i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 6Siste melding: 20-01-10, 08:38 -
Prøver å bli gravid - gjør det noe å justere dosen nå?
Av Nelly i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 16Siste melding: 13-11-09, 23:20 -
Er jeg overdosert? Jeg prøver å bli gravid.
Av lillevenn1 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 30Siste melding: 04-05-09, 07:53 -
I puls ikveld, du kan ha lavt stoffskifte med normale prøver
Av nora i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 8Siste melding: 03-06-08, 12:44 -
Prøver og bli gravid og lavt stoffskifte! OPPDATERT
Av Destiny85 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 7Siste melding: 31-10-07, 19:08

Svar med sitat

Bokmerker