Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
07-10-10, 12:18 #5
Sv: Lavt stoffskifte og prøver å bli gravid.
Er litt usikker på hvilken test du mener Nielsigne. Er det en vanlig eggløsningstest? Leste nemlig dette her:En idé kunne være at finde ud af, om du overhovedet har ægløsning. Man kan man købe test i supermarkedet til det.
"Det er fullt mulig for kroppen å forberede eggløsning, ha LH-stigning og likevel ikke slippe noe egg. Årsakene til at slikt skjer varierer, det kan være sykdom, stress, reise eller rett og slett tilfeldigheter. Når slikt skjer vil som regel LH synke igjen og tegnene på eggløsning vil gjerne forsvinne, selv om de også kan fortsette....... Det er derfor aldri noen garanti for at man har eggløsning selv om man får positiv eggløsningstest." osv.
http://www.pernille.info/faq_egglosningstest.htm
Har akkurat begynt å prøve å bli gravid. Har som piah87 ustabil syklus, har alltid hatt det. Derfor er det vanskelig å beregne eggløsning. Får vel ta fram termometeret å måle hver dag. Det er vel kanskje det letteste?Hypothyreose (hashimoto) siden 2002. Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005, da var jeg så syk at jeg stadig mistet bevisstheten. Det var uhyre skremmende....
Lignende tråder
-
Gravid med lavt stoffskifte, og sliter med søvn.
Av shnuppii i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 6Siste melding: 20-01-10, 08:38 -
Prøver å bli gravid - gjør det noe å justere dosen nå?
Av Nelly i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 16Siste melding: 13-11-09, 23:20 -
Er jeg overdosert? Jeg prøver å bli gravid.
Av lillevenn1 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 30Siste melding: 04-05-09, 07:53 -
I puls ikveld, du kan ha lavt stoffskifte med normale prøver
Av nora i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 8Siste melding: 03-06-08, 12:44 -
Prøver og bli gravid og lavt stoffskifte! OPPDATERT
Av Destiny85 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 7Siste melding: 31-10-07, 19:08

Svar med sitat

Bokmerker