Heisan

Ja, det er jo en kjent sak at ME er en sekkepostdagnose, som mange forskjellige tilstander havner i. (Men vet jo ikke helt hva ME er,da, men jeg har landet på at det er en nevroimmunologisk sykdom som oftest utløst av en infeksjon).

Jeg har mye annet rart som blir behandlet, så det er ikke noe tvil om at det feiler meg mye mer en stoffskiftesykdom. Jeg har fått avdekket flere bakterielle infeksjoner de siste to årene, som jeg behandles for med antibiotika mm. Prøver fra immunforsvaret viser også store avvik.

Men det er ikke tvil om at mange av symptomene likner, og jeg er altså så heldig å ha to sykdommer som legene kan for lite om. Jeg blir jo ekstra sliten av hele tiden måtte være min egen lege.

Interressant det du skriver om binyreproblemer, Jeanette78. Det er nemlig også noe man ofte ser ved ME. Jeg har bedt flere leger underøke binnyrene mine, men ingen har vært villige til det. Nå skal jeg ta det opp på nytt. Trengte visst et spark bak!

Utolig flott forum dere har, her får man raske og gode svar!
Også så mange morsomme figurer,da.

Kjenner jeg har brukt opp PC-kreftene mine for idag, men takk igjen alle sammen! Titter innom igjen senere.

Hilsen Bethen