Takk for svar, alle sammen.

Det er jammen mye man må holde styr på selv.
Ja, jeg har gått på 60 mg. i 2 år, og har begynt å få en mistanke om at
fastlegen skulle fulgt meg opp bedre. (Jeg har mange stoffskiftesymptomer også, men siden jeg har ME kan de bare tillate seg å overse det - fordi ME ikke behandles medisinsk i Norge). Nå får jeg hjelp av en utenlandsk lege, men det er en annen historie. Bruker mye av kreftene mine til å følge opp den behandlingen, og stoffskiftet har gått litt i glemmeboka. Men jeg har tatt prøver regelmessig hos fastlegen som ikke har sagt noen ting, før jeg reagerte selv på den lave T4-verdien.

Jeg har et lavt funksjonsnivå og har derfor problemer med å komme meg til endokrinologen igjen. Men skjønner at jeg må ta meg en tur snart.

I mellomtiden skal jeg snakke litt med en privatlege jeg skal til i morgen ang. ME'en, og min utenlandske indremedisiner som jeg skal til om ca. 1 mnd. Hvis jeg ikke får "napp" hos noen av dem får jeg avlegge endokrinologen et besøk igjen.

Sender deg en PM ang. hvem jeg fikk resepten av, n`Finn.
Men det var meget motvillig, så jeg tror ikke det er noen ide å sende andre til ham.

Jeg startet doseøkning denne uken. Siden jeg er veldig sensitiv mot alle typer medisiner, gjør jeg dette veldig sakte. Jeg tar 15 mg mer annen hver dag i 6 uker, så øker jeg med 15 mg. annen hver dag hver sjette-åttende uke. Får prøve å komme meg opp i 120 mg. og så finne ut hva endokrinologen mener etterhvert.

(Tror forresten jeg sender ham prøvesvarene i posten, kanskje han kan hjelpe pr. brev)

Hilsen Bethen