Sitat Opprinnelig skrevet av Claudia Vis post
Jeg har vært legeløs en stund og har endelig fått meg lege her på Jessheim.. Venter på å få time.. Hva er det jeg skal spørre om når de skal ta blodprøve?

Tar ikke noen andre preperater.. Har aldri gjort det eller vært noe særlig sjuk heller.. Nå "lekker jeg" noe gult og grønt fra puppen fra et hull og noe hvitt fra et annet hull på samme pupp..
Hmm... dette med metallisk smak kan ikke skyldes infeksjon (sopp eller bakterier) i tannkjøttet/munnhulen osv. eller i bihuler? Jeg leste også en plass om at metallisk smak i munnen kan skyldes hormonell ubalanse.. Du skulle kanskje sjekket østrogen, progesteron? Og det kunne også skyldes mangel på b vitaminer og sink. Samtidig syns jeg du skulle komme deg til legen umiddelbart med tanke på hva som skjer med brystet ditt.. Det høres jo ut som du kan ha betennelse i melkekjertler? Viktig å ta det på alvor slik at det ikke blir værre og at du får behandling og at se til det ikke er noe mer alvorlig.

Dette var nå et forsøk på å hjelpe ift. egen kunnskap og det jeg kunne finne på nett i farten...

Håper du finner ut av det og kommer deg til lege.