Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
    Medlem siden
    May 2009
    Meldinger
    4

Standard Jeg må bytte fastlege!

Jeg må bytte fastlege.. Kan ikke fortsette å gå til en som mener jeg er overdosert uansett hvordan blodprøvene ser ut. Han ser kun på TSH og bryr seg ikke i det hele tatt om FT4. Det er forresten de eneste prøvene han tar.. Fikk henvisning til spesialist, men han igjen var totalt håpløs. Han visste ikke en gang hva jeg kom inn for...andre gangen jeg var der. Gadd ikke lese notater eller noe som helst.

Jeg trenger en lege som gidder. En som ser på meg som et menneske når jeg kommer inn, og ikke en hypokonder. Jeg trenger en lege som interesserer seg for sykdommen min, en som ønsker at jeg skal ha det bra, og ikke at blodprøvene skal se fine ut.

Er det noen som har noen forslag til en fantastisk god lege i Oslo området?
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard Sv: Jeg må bytte fastlege!

Må bare få støtte deg i den avgjørelsen Vilja !
    Noe forslag har jeg ikke - utenom Heggeli, Lillestrøm og eventuelt Balder da, men de vet du vel om ?
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

Balder er TSH-fikserte de også. Tror ikke det er et bra valg
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    45
    Meldinger
    2,767

Jeg er godt fornøyd med Schøit på Heggeli kunnskapsmessig. Jeg vet ikke hvordan han stiller seg ifht TSH siden det foreløpig er fastlegen min som har hånd om medisineringen og jeg kun har vært til utredning hos Schøit. Kan si mer om 14 dager.

Dyrt er det dog.
    Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...
    -- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk

Medlem siden
    May 2009
    Meldinger
    4

Jeg skulle ønske at alle fastleger måtte svare på et lass med spørsmål som ble offentliggjort. Standardspørsmål som kunne fortelle potensielle pasienter litt om hva legene interesserer seg for innen medisinen osv. Det er håpløst å bare velge ut en fra en megalang liste, uten noen som helst kjennskap til legen.. Det eneste jeg vet er at jeg ikke hverken kan eller vil bruke mer tid på den jeg har nå!
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Lignende tråder

1. Bytte 125 mg ERFA med 60 mg?
    Av Vilje i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 2
    Siste melding: 29-04-10, 23:40
  2. Vil bytte fastlege i Oslo - noen tips??
    Av Nettverk i forumet Hos legen
    Svar: 11
    Siste melding: 10-10-07, 19:43
  3. bytte ut hvetemel med noe?
    Av mammantileir i forumet Glutenfritt
    Svar: 7
    Siste melding: 11-09-07, 16:18
  4. Byttet fastlege...
    Av Dolphin i forumet Hos legen
    Svar: 3
    Siste melding: 09-01-07, 06:49

Bokmerker