Viser søkeresultater 51 til 60 av 94
-
07-08-10, 03:26 #51
Sv: Sykmeldt fra dag en i ny jobb?
Uff, jeg synes synd på deg nå. Et vanskelig dillemma du er i! skjønner om du forsøker å jobbe lenge nok til at du får utbetalt sykepenger, det vil gjøre alt så mye lettere etterpå! Men samtidig er det du trenger ro. Stress er det verste for deg nå, det vet du jo sikkert. Du bør ta det rolig i lang tid, behandle binyrer og stoffskifte og bruke tid på å komme deg på beina, hvis ikke går du bare på nye smeller - snakker av erfaring. Håper det gikk fint med ultralydundersøkelsen du skulle ha. Spennende det du skriver om behandlingen hos Dr. Lams medarbeidere. Skriv mer om det en gang du orker

Rufus
-
07-08-10, 17:41 #52
Økte med 1/4 grain Erfa- værre pust/ blodtrykksfall
Hei!
Jeg er på egenhånd med min helse til 23.Aug, og får heller ikke ny fastlege før månedsskiftet. Prøver for tre uker siden viste ft4 på 11,5 (var på 10,5 for et par måneder siden, på 90 mg Erfa, økte til 125mg og etter et par uker var ft4 på 14, nå har den tydeligvis sunket igjen).
Prøvde i dag øke med 1/4 grain, fikk værre pusteproblemer (kjennes ut som noen har brystkassen min i en skrustikke og strammer til), og værre blodtrykksfall når jeg reiser meg. Regner med det er binyrene som sier ifra?
Har forresten hatt problemer med pusten i hele sommer (etter den allergiske reaksjonen hos øyelegen). Svært ubehagelig..
Burde jeg kanskje heller prøve å supplementere med litt Levaxin for å få opp ft4?
Jeg blir bare værre og værre... har gressallergi i tillegg, bruker vanlige nesedråper og quercetin/bromelain. Hjelper ok tror jeg.
-
07-08-10, 17:47 #53
Sv: Sykmeldt fra dag en i ny jobb?
Takk godtfolk!!
Jeg har helt glemt å oppdatere ultralydtråden- alt var fint, også biopsien
Jeg er ansatt fra 1.Aug. så egentlig er det vel bare to uker jeg må klare å være i arbeid, men jeg tviler litt på at jeg klarer selv det desverre. Får prøve å se!
n`Finn, er statlig/kommunal jobb, så den burde jo være ganske "stabil" sånn sett
Ja, Rufus, i en ideell verden...så hadde jeg utvidet sommerferien med noen gode måneder! Har allerede gått på flyttesmellen som varer fremdeles.
Damen, får satse på at et eller annet offentlig kontor tar ansvar og gir meg penger på et eller annet tidspunkt, heeh.. ;)
Det kjipeste akkurat nå er trykket i brystet. Endokrinologen vil ha meg av all stoffskiftemedisin siden jeg er dårlig, men det ønsker jeg ikke. Ble jo mye bedre i starten......
-
07-08-10, 18:12 #54
Sv: Økte med 1/4 grain Erfa- værre pust/ blodtrykksfall
Heisann
Dette er ikke noe hyggelig...uten fastlege...: Vil likevel minne deg på at ALLE har rett til legehjelp i den kommunen de befinner seg i. Det er ikke ditt problem at kommunene ikke har fastlegen din på jobb, da må de stille med en annen. Likevel har jo de fleste som bruker thyroid klok av skade lært at Erfa "serverer" man ikke en hvilken som helst lege
Likevel...du kan bli positivt overrasket.
Tilbake til økningen av Erfa'en. Det kan også være at reaksjonen du hadde etter doseøkningen var tilfeldig, at den ville kommet uavhengig av Erfa økning. Den kan jo henge sammen med binyrene, men kan også være et resultat av allergien di. Gå litt gjennom hva du har vært gjennom i dag. Har det feks vært ekstra fint vær (mye pollen), har du vært mer ute eksponert deg selv for flere allergener enn ellers? Har du vært borti andre ting som du kan ha reagert allergisk på? Eller kjenner du bare at dette er Erfa'en? Vanskelig puslespill, men gå gjennom det for det er nå du husker.
Lykke til
-
07-08-10, 18:34 #55
Takk for innspill!

Jeg har gjort det samme på det samme stedet som de siste dagene (slappet av hos min søster), så jeg tror mest på Erfaen siden været også er ganske likt... Ellers hadde det ikke vært dumt å gått til lege for pustevanskene i alle fall, men samtidig tviler jeg litt på hva han kan hjelpe meg med. Men jeg har jo frikort å ingenting å tape økonomisk på å forsøke ;)
-
08-08-10, 01:16 #56
Jeg liker egentlig ikke rosiner

men vi thyroid-frelste må jo holde sammen
Jeg har iallefall bestilt kolloidt sølv:
Jeg vet ikke helt sikkert HVA mer enn lavt stoffskifte som er feil hos meg,
men jeg vil prøve dette - for det kan jo ikke skade.
Anbefaler deg og flere og lese hele Anisas tråd - for jeg har bare tatt med noen få utdrag her (derav .. ).
Lykke til - med eller uten rosiner ,0)Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
08-08-10, 05:27 #57
Jeg var heller ikke vild med rosiner før, indtil jeg har mødt.... vores Rosin.

Jeg ved ikke så meget om kolloidt sølv, men egentlig postede jeg tråden for fall og hendes "mykoplasma-diagnose" fordi hendes læge har foreslået behandling med colloidt sølv.
Jeg selv har ingen andre erfaringer med det end (for mange år siden) en neglesvamp, der ellers ikke var til at slippe af med, forsvandt efter 2 måneders påsmøring med colloidt sølv. Desuden har jeg en bekendt, som er sluppet af med paradentose, han ellers døjede med et par årtier + en god ven, som for tiden er i gang med at teste colloidt sølv for en ondartet paradentose, men hvordan det går med hende, ved jeg ikke lige nu.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
08-08-10, 11:59 #58
Aaaaw, dere er da skjønne
Det er fint å kunne kommunisere med noen som forstår!! I dag har jeg forresten spist karbonade og SVISKE til frokost, hehe
Ser de har kolloidt sølv på i**** til en rimelig penge! Verdt å prøve absolutt, skal lese meg opp mer først, så rapporterer vi vel til hverandre etterhvert
-
27-08-10, 14:16 #59
Jeg har brukt i to uker nå - og selv om "alle" andre har vært forkjøla så har jeg sluppet

Nå bruker jo jeg endel andre remedier også, da.. så heeeelt sikker kan jeg ikke være på hvem som er helten(e)
Jeg bruker denne:
http://www.iherb.com/Sovereign-Silve...0-ml/4887?at=0
Den er 99,999% ren; dvs bare rent vann og kolloidt sølv -
den har ultra-små sølvpartikler; så blir opptaket maksimalt selv om dosene er små
Den første uka brukte jeg syv teskjeer om dagen - nå bruker jeg fra en til fem om dagen.
Har også kjøpt spray, men den var endel dyrere så heretter kommer jeg bare til å etterfylle (kjekt å ha med en spray i veska).
psst: mtp overskriften... så kopierer jeg svaret til Anisas trådKevlin
-
22-10-10, 11:52 #60
Hei på deg Rosin
Godt å "se" deg her igjen
Jeg runder snart 10 mnd med erfa thyroid - og det er bra.
Så har jeg nå også startet med hydrokortisontabletter for å støtte binyrebarken -
er dette noe som kanskje kunne være aktuelt for deg også..
Iflg Barnes så har de fleste med hypotyreose også problemer med binyrebarken,
dvs har svært god nytte av å tilføre kortison.Kevlin
Lignende tråder
-
Min erfaring med lavkarbodiett
Av NoraH i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 12Siste melding: 11-12-09, 01:19 -
Nykomling som søker svar
Av HeiDisign i forumet PresentasjonerSvar: 6Siste melding: 13-01-08, 09:46 -
Min erfaring med operasjon
Av Juliemor i forumet Operasjon for Hashimoto'sSvar: 1Siste melding: 21-11-06, 11:03 -
Er det noen her som har erfaring med homeopati?
Av Thyr i forumet Alternativ behandlingSvar: 3Siste melding: 01-09-06, 11:34 -
Når på dagen dere tar levaxin ?
Av ung mor i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 13Siste melding: 06-04-05, 22:21
Svar med sitat

Bokmerker