Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
05-10-10, 19:25 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Jeg er akkurat like tapper som alle dere andre her inne. Vi har jo ikke annet valg enn å holde ut. Akkurat nå er jeg nok litt ekstra sliten og lei pga ekstra belastninger for kroppen som virusinfeksjon med feber som jeg har hatt en liten uke, smerter i forbindelse med tanntrekking og betennelse i beinet. Gjør ikke ting bedre... Men jeg er jo optimist, så derfor tror jeg jo det går bra.
Det er ett år siden jeg begynte med Cortef og Thyroid. De årene i forveien var jeg jo på levaxin og hadde ingen binyrestøtte (og var ganske ignorant mht sykdommen min). Og så har jeg brukt det siste året på å gjøre alle mulige slags tabber. Som kraftig ovedosering, deretter underdosering, DHEA med bivirkninger etc. (læretid, kan man vel kalle det).
Jeg kan ikke skjønne annet enn at håravfallet må stanse en gang? Jeg hadde i utgangspunktet uvanlig tykt hår, så jeg har jo igjen hår på hodet.
Men jeg er temmelig sikker på at det er binyrene som plager meg mest, det handler om at det er symptomer som forsvinner med hc, døgnvariasjon i symptomer og annet (kjenner igjen fra tidligere der jeg har blitt brått syk i forbindelse med binyrebelastninger). Men jeg nok littegrann hypo og.
MEN jeg ikke mye hypo lenger, så det skulle tilsi bedring av binyrer. Bare jeg kommer meg av denne virusinfeksjonen og blir kvitt betennelsen i beinet, regner jeg med at ting går bedre. (Glucosamin/MSM kom i dag!)
Blir veldig inspirert av å lese gladmeldinger her inne!
Det er så bra!
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker