Sitat Opprinnelig skrevet av Rufus Vis post
Jeg er av natur en tålmodig optimist, men innimellom blir jeg så lei av å være så dårlig og å måtte kjempe for å klare ting i hverdagen som er en selvfølge for andre. Femårsjubileum i å være syk, svimmel og elendig i disse dager.

Lurer på hvor mange flere år det tar til jeg kan få et liv igjen. Sukk.

Men i oppdateringen min glemte jeg å nevne at jeg går ned i vekt igjen. Men saakte. Gikk fryktelig fort opp i vekt da jeg startet med DHEA, men nå har altså vekten snudd. Men går veldig mye saktere nedover i vekt enn jeg gikk opp. Men håret faller av i like raskt tempo som før. Nå bør det stanse snart!!

Skulle ønske jeg anart kan være i stand til å være mer fysisk. har trent litt yoga. Har gått greit noen ganger, andre ganger ikke fullt så greit. Kroppen min klarer ikke noen form for anstrengelse før jeg blir svimmel. Tydeligvis stresser jeg binyrene med trening/anstrengelse. Lett husarbeid er ofte for mye for meg.
Herregud som du er tapper Rufus! Og du har sikkert prøvd og feilet slik at du med sikkerhet vet at du ikke er hypo? For i det siste har jeg fått oppleve hvor like symptomene mellom hypo og binyrer er. Før jeg trappet opp nå, var jeg veldig deppa og redd for binyrene, fordi selv de minste ting kunne gjøre meg segneferdig av tretthet. Men etter doseøkningen merker jeg at jeg har mye mere utholdenhet, så mange av binyresymptomene mine var hyposymptomer. Men det er klart at binyrene sliter enda, men ikke så mye som jeg trodde altså..

Det med vekten er jo veldig gledelig! Jeg har plutselig gått ned 2 kg på 1 uke etter doseøknng.. Og det er sikkert vann vil jeg tro.... Men jammen er det tydelig at vekta går ned hvis "ting begynner å bli riktig".. Kanskje dette er et tegn hos deg?

Og det med håret ditt syns jeg er trist..