Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
05-10-10, 18:35 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Herregud som du er tapper Rufus!
Og du har sikkert prøvd og feilet slik at du med sikkerhet vet at du ikke er hypo? For i det siste har jeg fått oppleve hvor like symptomene mellom hypo og binyrer er. Før jeg trappet opp nå, var jeg veldig deppa og redd for binyrene, fordi selv de minste ting kunne gjøre meg segneferdig av tretthet. Men etter doseøkningen merker jeg at jeg har mye mere utholdenhet, så mange av binyresymptomene mine var hyposymptomer. Men det er klart at binyrene sliter enda, men ikke så mye som jeg trodde altså..
Det med vekten er jo veldig gledelig!
Jeg har plutselig gått ned 2 kg på 1 uke etter doseøknng.. Og det er sikkert vann vil jeg tro.... Men jammen er det tydelig at vekta går ned hvis "ting begynner å bli riktig".. Kanskje dette er et tegn hos deg?
Og det med håret ditt syns jeg er trist..
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Andrè Bjerke.
Svar med sitat

Bokmerker