Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Threaded View
-
05-10-10, 18:28 #4
Sv: Legger man på seg av Levaxin??
Jeg bruker Levaxin. Den første tiden etter overgang fra høyt stoffskifte til lavt la jeg på meg.
Det finner jeg ikke så merkelig og jeg tror ikke Levaxin var den direkte årsaken til det. Mer nærliggende å tro at når stoffskiftet ble bremset helt, så brukte Levaxin noe tid på å få det hele i gang igjen. I tillegg førte denne perioden med sykdom til en svært lite aktiv tilværelse. Jeg oppfattet nok litt sent at jeg kunne unngått noe av vektoppgangen om jeg hadde fokusert litt på hva jeg "puttet" inn når stoffskiftet var blitt lavt. Aktivitetsnivået hadde jeg ikke krefter til å gjøre noe med i denne tiden og derfor ble fokuset mitt rettet mot mindre sukker i hverdagen, spise oftere og sunnere enn tidligere.
Når stoffskiftet ble bedre regulert og jeg orket å fokuserte litt mer på hva jeg faktisk spiste, når jeg spiste og mitt til da altfor høye sukkerinntak startet vektnedgangen. Jeg er tilbake på den vekten jeg hadde før stoffskifteproblemene startet og vekten har vært stabil i mange år nå.
Jeg tror det er svært individuelt hvordan denne sykdommen arter seg og hvordan Levaxin fungerer hos hver enkelt av oss. Så rådet får bli at du forsøker å ikke bekymre deg nevneverdig for noe som ikke behøver å inntreffe hos deg

Svar med sitat

Bokmerker