Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
05-10-10, 18:07 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Takk for det, Berit. Ja, de binyrene bekymrer meg veldig. Men som teorien tilsier er det jo mulig å få dem til å fungere igjen - med tiden. Men veien synes så lang. Jeg er av natur en tålmodig optimist, men innimellom blir jeg så lei av å være så dårlig og å måtte kjempe for å klare ting i hverdagen som er en selvfølge for andre. Femårsjubileum i å være syk, svimmel og elendig i disse dager. Synes jeg gjør det meste riktig mht kosthold, livsførsel og tilskudd. Jeg kan ikke sette fingeren på hva mer jeg selv kan gjøre for å legge tilrette for bedre binyrefunksjon. Lurer på hvor mange flere år det tar til jeg kan få et liv igjen. Sukk.
Ja, det var dagens deprimerende uttalelse.
Men i oppdateringen min glemte jeg å nevne at jeg går ned i vekt igjen.
Men saakte. Gikk fryktelig fort opp i vekt da jeg startet med DHEA, men nå har altså vekten snudd. Men går veldig mye saktere nedover i vekt enn jeg gikk opp. Men håret faller av i like raskt tempo som før. Nå bør det stanse snart!! 
Skulle ønske jeg anart kan være i stand til å være mer fysisk. har trent litt yoga. Har gått greit noen ganger, andre ganger ikke fullt så greit. Kroppen min klarer ikke noen form for anstrengelse før jeg blir svimmel. Tydeligvis stresser jeg binyrene med trening/anstrengelse. Lett husarbeid er ofte for mye for meg.
Jaja, håper jeg er tilbake i litt bedre slag neste gang
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker