Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
05-10-10, 17:01 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Hei Berit. Jeg har dyrekjøpt erfaring med å trene for mye, for hardt og for fort når jeg har problemer med binyrene. Det er bedre å trene jevnt og trutt etter formen, enn å skulle bevise at du er frisk når du ikke er det. Jeg holder igjen på å gå på morsomme gruppetimer. Det er for hardt tempo fortsatt. Og det er så veldig lett å bli med i et altfor tøft tempo, uten å ta alle pausene jeg trenger. Så jeg trener det jeg orker hver gang.
Jeg har vært litt lat i det siste, og fordi jeg kjenner at kreftene er større enn før, vil jeg teste ut å øke litt mer enn jeg gjorde tidligere i sommer. Men det er et godt stykke tilbake til der jeg var i fjor. Formen holder seg jo bedre ved å trene moderat, som jeg har gjort nå i de siste månedene, enn å ikke trene i det hele tatt. Det får være trøsten når jeg orker den såkalte planken i færre sekunder av gangen enn før!
Og som du sier, alle bevegelse er bra! Om det heter støvsuging eller aerobic spiller ikke så stor rolle, tror jeg. Så jeg trener en time, eller mer om jeg orker den dagen. Løfter vekter, trener kondisjon. Skal forsøke litt intervalltrening igjen, se om det går bra. Prøver om jeg får til å trene fire dager i uka.
Du har ikke noe allergi da, siden du har rennende nese?• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker