Da har jeg vært hos legen igjen med resultatene av blodprøver og ultralyden (det er litt kronglete her siden man må til så mange forskjellige leger alt ettersom hva de har spesialisert seg i).

Blodprøvene var som følger:

FT3 4.19 (1.8-4.6)

FT4 1.37 (0.9-4.20)

TSH 0.38 (0.30-4.20)

Legen mente dette var veldig bra og at jeg skulle fortsette med 100 mikrogram foreløpig. Jeg vet ikke helt hva jeg tenker om dette men jeg føler meg jo bedre enn før men ikke optimalt, og vondten jeg har i hælen og kneet er jo der.

Ut fra ultralyden mente han jeg hadde litt for store "knuter/kuler" for alderen min og disse må da sjekkes ut ved å ta test av de. Dette gruer jeg meg til for tanken på å få en nål i halsen ......................

Ellers mente legen at jeg hadde blitt mistreated i hvertfall seks år (det er så langt journalen min går tilbake fra Norge). Han lurte på hvorfor og hvordan de kunne la meg gå med jernanemin i så mange år uten å sjekke det skikkelig. Og Stoffskiftet også. Skulle likt å høre hva han tenke om legen min i Norge der og da for han så ganske så oppgitt ut over sin kollega i Norge;-)