Viser søkeresultater 1 til 10 av 34
Tråd: Usikker på kursen vidare
Threaded View
-
03-10-10, 18:52 #19
Sv: Usikker på kursen vidare
Takk for tilbakemelding, Ruth. Ja, det er flott at binyrene ser ut til å ha normalisert seg! Sommaren gjorde meg godt, ellers har eg teke fleire grep for å redusere stress i det dagleg. Har trua på at eg skal halde meg frisk framover

Nei, eg meinte jo også at 125 mg var meir ei låg/lita dose, men nå sett eg min lit til legen, altså. Tør ikkje anna, kjenner det blir veldig feil å gå i mot. Men eg tek kontakt igjen dersom eg får meir hypo problem.
Vedrørande t4 og t3 forstod eg det slik (men godt mogleg at eg ikkje forstod altså, dessutan er det vel ei forenkla forklaring eg vart servert) at når eg som stoffskiftesjuk/hypo erstatter manglande eigenproduksjon med nettopp tyroid, er det t3 som er det avgjerande, den eg "lever" av på ein måte. Derfor hadde det ikkje så mykje å seie at t4 går ned.
Eg er fornøgd i dag. På Levaxin hadde eg dei siste åra ikkje noko liv. Alt har vorte totalt annleis på tyroid. Svært glad for dette!!
Ja, Ruth boks med 500 styk er "best value", men kvar hentar eg? Sfnixen, kanskje? Eller er det ikkje særleg forskjellen, kanskje?
Alternativet kan jo bli å måtte supplere med boks med 60 mg også, ja, dersom 125 mg skulle vise seg å vera for lite... Time will show.
Lignende tråder
-
Ny her og usikker
Av jone i forumet PresentasjonerSvar: 5Siste melding: 15-03-08, 11:47 -
Ny her og litt usikker
Av Majsa i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 14-03-08, 14:00 -
usikker......
Av cyrene i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 19-07-06, 09:06 -
USIKKER!!
Av rimeny i forumet Høyt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 27-08-05, 22:32 -
Usikker og gravid
Av Feb-06 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 08-07-05, 12:04

Svar med sitat
Bokmerker