Nora:
Det er candida-antistoffer målt i spytt, Dr. Peatfield bestilte dem hos Geneva Diagnostics. Behandlingen skal være Fluconazole soppdrepende. Jeg går allerede på et urtemiddel + probiotika som jeg fikk hos Kinesiolog, og har blitt litt bedre siden jeg tok candidaprøvene, men det blusser jo opp stadig..

Finn:
Jeg er igrunnen veldig glad for at kveldiskortisolet ikke også er lavt, for så har jeg noen timer hvor jeg føler meg ganske grei. Men jeg skjønner jo at det ikke hjelper akkurat å bli kvikk kl 11, når jeg burde vært i seng. Men jeg sovner ganske raskt, uansett når jeg legger meg. Men jeg vet- bør legge meg før 10, men det klarer jeg bare ikke. Synactentest har jeg ikke hørt noe snakk om. Fylte ut et langt skjema med min medical history og symptomer i detalj, og så denne adrenal stress profile test. Så skal jeg fortsette på binyreekstraktet, vitaminer, behandle candida, og passe på dietten.


Stina:
Jeg har vel vent meg til å ha det sånn som jeg har det nå - ikke for mye arbeid, eller påkjenninger. Og veeldig trøtt om morran.. Har jo blitt såpass bedre den siste tida, så jeg prøvde meg på å jobbe litt nå nylig. Men det gikk ikke så bra :( Får vel vente. Og jeg sovner altså lett når jeg legger meg.


gunnda:
Det står ikke noe på boksen om hvor mye cortisol det inneholder. Det står bare adrenal: 200 mg, og pituitary: 15 mg Må innrømme jeg skulle likt å vite det ja.