Viser søkeresultater 1 til 10 av 105
Threaded View
-
29-03-08, 12:45 #11
Kjære Gunnda
Leste også om deg i din tråd, men glemte jeg å legge inn en kommentar der? Tenkte på det i alle fall ;-)
Så du hadde blitt bedre av kortison. Ja, har veldig lyst til å prøve, er så sikker på dette med binyrene.
Nei, jeg bruker kun hydrokortison-krem. Hjelper litt, eller jeg skal vel heller si: lindrer bittelitt - der og da, tenker jeg. Kjenner jeg blir littegrann varmere og ikke fullt så "katastrofisk" når jeg tar det. Men nå har jeg ikke hatt progesteronkrem på lenge, så dagene her før mens er fyllt med søvnløshet, mareritt og katastrofefølelse.
Det er fælt med øyet ditt da! Husker ikke - du har vel vært til øyenlege? Det kan være godt å få bekrefet at det ikke er noe "alvorlig" galt i alle fall.
Klem tilbake!
Ja, kjempespennende dette med anitab! Håper virkelig det går bra. Tror jeg hiver meg på altså, men får vente noen dager til på svar fra Aker
Selv om jeg tenker at hvis de finner ubalanse, så har de sikkert ikke så godt behandlingsopplegg for dette i Norge. Og finner de ikke noe, vel, så har jeg jo mine symptomer uansett, og jeg var slett ikke så dårlig når jeg tok prøvene som jeg har vært nå de siste 14 dagene. Jeg har funnet ut av at kjelleren min i alle fall har 3 etasjer ;)
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Hvordan virker FT3 på formen deres?
Av Trygve i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 01-12-06, 17:30 -
FT4 og formen
Av brits i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 11-06-06, 22:54 -
Hvor finne referanseverdier?
Av Vilde i forumet BlodprøverSvar: 7Siste melding: 05-05-06, 18:00 -
Hva bør TSH være når man forsøker å bli gravid?
Av Leya i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 1Siste melding: 08-09-05, 14:01 -
Hva bør TSH være når man forsøker å bli gravid?
Av i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 27-05-05, 21:02

Svar med sitat

Bokmerker