Takk for rådet, må nok passe meg for å bite over for mye. I dag var nemlig formen relativt laber igjen. Ble så ivrig vettu Så nå skal jeg bare kvile og ta det rolig. Har jo tenkt å ha en lat sommer, ikke jobbe, ikke stresse....