Viser søkeresultater 1 til 10 av 105
Threaded View
-
11-06-07, 20:41 #8
Takk for rådet, må nok passe meg for å bite over for mye. I dag var nemlig formen relativt laber igjen. Ble så ivrig vettu
Så nå skal jeg bare kvile og ta det rolig. Har jo tenkt å ha en lat sommer, ikke jobbe, ikke stresse....
Har måttet finne ut det meste om sykdommen min sjøl.
Forsøker å finne formen etter kreftbehandling, og det går da framover om enn litt kronglete av og til.
Lignende tråder
-
Hvordan virker FT3 på formen deres?
Av Trygve i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 01-12-06, 17:30 -
FT4 og formen
Av brits i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 11-06-06, 22:54 -
Hvor finne referanseverdier?
Av Vilde i forumet BlodprøverSvar: 7Siste melding: 05-05-06, 18:00 -
Hva bør TSH være når man forsøker å bli gravid?
Av Leya i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 1Siste melding: 08-09-05, 14:01 -
Hva bør TSH være når man forsøker å bli gravid?
Av i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 27-05-05, 21:02


Svar med sitat

Bokmerker