Viser søkeresultater 1 til 1 av 1
-
10-12-07, 23:11 #1
Jeg har iallefall myyye å takke n'Finn - og alle dere andre her på forumet for! Har vært medlem av NTF i flere år, men vurderer nå mitt medlemskap. Ser at det er langt igjen før vi blir ivaretatt på en ordentlig måte på disse kanter.
Har forresten akkurat fått ny fastlege, og når man hører for "ørtende" gang :"Du må jo være frisk nå etter så mange år på Levaxin - tar du ikke pillen din hver dag da?" - ja - da løper jeg hjem og søker trøst i forumet...
Det er gull verdt!
Lignende tråder
-
Legen lurer på hvorfor eg ikke bare kan ta Levaxin som alle andre
Av Unn i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 29Siste melding: 11-11-08, 10:38 -
Hallo alle dere
Av uheldig i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 31-10-08, 15:49 -
Vil bare takke alle her inne
Av litaogslita i forumet Om forumet genereltSvar: 0Siste melding: 15-05-07, 17:44 -
Aller først vil jeg takke dere som hjelper andre her inne.
Av Synne i forumet Om forumet genereltSvar: 0Siste melding: 07-04-07, 16:47 -
Jeg vil bare takke alle dere på forumet som ga så mye info og støtte
Av brits i forumet Om forumet genereltSvar: 0Siste melding: 08-10-06, 14:16
Svar med sitat
Bokmerker