Viser søkeresultater 1 til 10 av 34
Tråd: Usikker på kursen vidare
Threaded View
-
03-10-10, 11:58 #14
Sv: Usikker på kursen vidare
Grunnen til at legen på Balder vil sette ned dosen, Berit1974, er nok deres merkelige TSH opptatthet. Der mener de at du får osteoporeose og hjerteflimmer ved supprimert TSH, altså en ekstrem lav TSH. Men de glemmer i samme åndedrag at når du tilfører T3, enten i form av throider eller liothyronin, så sier hypofysen at du er overdosert (mener jeg det var). Enkelt sagt, ifølge Aker: når du bruker T3 kan du ikke bruke TSH som målenhet. Men av en eller annen grunn, mener Balder at de kan bruke TSH som målenhet på tross av bruk av T3. Og det gjør meg mistenksom, og gjør at jeg tror at de vil komme til å underdosere pasientene sine. I likeht med mange leger rundt i Norges land. Og det er jo skummelt, dersom det blir resultatet.
Fastlegen min sier at FT3 skal ligge veldig høyt over referanseområdet før problemer med hjerteflimmer oppstår. Kort sagt, vi har nok litt å gå på. Lytt etter kroppen, lær deg det som er dine hypo- og hypersymptomer
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Ny her og usikker
Av jone i forumet PresentasjonerSvar: 5Siste melding: 15-03-08, 11:47 -
Ny her og litt usikker
Av Majsa i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 14-03-08, 14:00 -
usikker......
Av cyrene i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 19-07-06, 09:06 -
USIKKER!!
Av rimeny i forumet Høyt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 27-08-05, 22:32 -
Usikker og gravid
Av Feb-06 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 08-07-05, 12:04

Svar med sitat
Bokmerker