Viser søkeresultater 1 til 10 av 145
Threaded View
-
16-04-10, 20:08 #36
Sv: Er det normalt med mer hjertebank i oppstarten av Erfa??
Jeg har vært dårlig på å være her inne den siste tiden, men takk for svar
Interessant dette med salt altså. De fleste er jo så redde for det og har hørt i flere år at man skal være forsiktig.
Jeg håper og tror at det er Erfaen som gir meg så mye energi om dagen? Har jo både energi og ikke-energi om det går an å si det slik, men mer positivt
Hjertebanken derimot er skremmende ekkel! Jeg liker den ikke
Det dunker og dunker helt opp i halsen og hodet, så hva skal jeg gjøre? Ser jeg noe på TV, enten noe som er skremmende , eller hører en høy lyd, så settes det ekstra mye i gang. Siden sist forsøker jeg på egenhånd å gå opp 1/2 tabl. Altså til 45 mg. Legen min har jo sagt at jeg kan forsøke meg frem, så det er egentlig opp til meg og hvordan jeg kjenner formen er. Enten jeg går på 1 tabl. alla 30 mg eller 1 1/2 så spiller det ingen rolle angående hjertebanken. Vel, nå har jeg bare økt dosen over 2-3 dager, så jeg kjenner vel ikke den store vikningen ennå om det har noe for seg?
Hm...
Anisa, hva kan jeg gjøre i forhold til binyrene?
Jeg er underveis... til en bedre helse forhåpentligvis
(-som føles å ta en eeeevighet)
Lignende tråder
-
Startet Levaxin/Armour. Riktig dose?
Av Siriusen i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 12-12-10, 11:49 -
Har hatt hypothyreose i endel år, og startet m Levaxin ca 2001
Av Bittebitt i forumet Lavt stoffskifteSvar: 72Siste melding: 17-05-10, 13:55 -
Jeg skal opereres på Ullvål, så håper kirugene dere er flinke.
Av mor3barn i forumet Høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 08-10-07, 12:31 -
Jeg har startet kombinasjonsbehandling T4/T3 :)
Av Anne Ma i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 31Siste melding: 08-10-06, 21:27

Svar med sitat

Bokmerker