Anisa, tusen takk

Mener du jeg skal holde opp med Erfa-medisinen et par dager og så på'n igjen pga. hjerte? Du skrev det et sted, for et par dager siden, gjorde du ikke? Det vil ikke gjøre noe for kroppen tror du?

Nå ble jeg forresten ganske nysgjerrig med tanke på binyrene og hva jeg kan gjøre hjemme? Avspenningsøvelser og kosten???

Dette med fordøyelsen har virkelig vært gledelig =) Har vært en påkjenning for kroppen og gå slik så lenge.. Fikk råd om å bruke høydoser med både magnesium og C-vitamin i sammen, og det virket også, men nå har jeg holdt opp med det for å se om Erfa Thyroid gjorde jobben alene, og så langt har det gått bra, så jeg krysser fingrene for at jeg er på rett spor tross alle plagene jeg støter på på veien.
Har også vært plaget med en del tretthet generelt, men føler en viss bedring også der, ikke så trett etter jeg kommer fra jobb som jeg har vært før.. Måtte halsen, pulsen/hjertet, pusten/lungene, den indre uroen, håret og stivheten i kroppen bli bedre, så kan jeg snart si meg fornøyd Hihi...

Nielsigne, jeg drikker altfor lite vann, det skal sies, og jeg prøver ta meg selv i nakken for å drikke mer.
Legen min nevnte det for meg for noen månender siden:
spis salt ( som jeg ikke vil spise så mye av) og drikk vann for det kan jevne blodtrykket ditt mer, eller spis lakris. Vann kan jeg drikke mer av , men vil ikke spise så mye salt mtp. at jeg føler jeg har så vannansamlinger/ødemer i ben og fingre, og da tror jeg ikke det er så lurt

Men koloskopi, altså i forhold til fordøyelsen? Jeg tør ikke ta slange i munnen og ned, eller andre veien Kvier meg for det før jeg absolutt må, men har tenkt tanken flere ganger, at jeg burde for å bli betrygget Det er nok ikke så dumt om man tør