Hei igjen dere og takk for innspill =)

n'Finn, jeg har nok hatt en veldig høy puls den kvelden jeg tok den? Hm.. føler jo fortsatt at hjertet slår mer enn raskt, men så tok jeg den morgenen etter som jeg skrev jeg skulle, og da var den jo nesten halvvert, på 56 var den, så jeg skjønner ikke et kvekk, jeg...
Hva har det seg at den kan være såå forskjellig da, jeg satt jo bare i sofaen den kvelden og hadde jo ikke gjort et kløyva arbeidsslag.. Tankespinnet oppi topplokket var nok der og bekymringer, så jo.. det var vel derfor da kanskje.. :P

Jeg tar jo også en masse D3, men kan ikke si jeg har merket hjertebank når jeg tar de tilskuddene. Det var forøvrig en gynekolog som skrev ut resept på det til meg for 2 år siden.
Jeg synes forresten ikke D3 statusen skyter tilværs så veldig fort, eller hva synes du? Jeg tar 4000 microgr. om dagen, og det går seeent oppover, og da mener jeg sent. Står nesten på stedet hvil som er 64.. Har det noe med at kroppen forbruker det raskere når man har lavt stoffskifte og at vi egentlig trenger mye mer enn andre?

Jeg prøver å lese gjennom linkene dere sender, men merker at ikke konsentrasjonen er på topp alltid, så da bare venter jeg til en dag jeg føler NÅ vil jeg lese en masse

Lisbeth, ja, jeg husker legen min og jeg snakket om denne spyttprøven, og han også nevnte binyretretthet, men han har ikke anbefalt meg å starte på noe for binyrene riktig ennå. Tror han ville se an hvordan jeg reagerer på denne erfaen først og fremst, men kunne jeg fått et tilskudd som roet nervene mine noen ganger og følelsen av å skjelve, så jatakk

Det mest positive jeg kan si om Erfa Thyroid , det er at den har fått fordøyelsen min i sving! Det skal den ha Har vært så plaget med forstoppelse i tide og utide i flere år (!!!), men den har løst det så langt jeg kan se.. Håper det holder seg sånn