Viser søkeresultater 1 til 10 av 145
Threaded View
-
01-04-10, 21:30 #26
Sv: Er det normalt med mer hjertebank i oppstarten av Erfa??

Tuusen takk
Du har et stort og oppmuntrende hjerte, Anisa

Det var fordi.. Jeg økte både østrogendosen , samt startet på Levaxin samtidig (etter et opphold på Levaxin ett helt år
- Lang historie hvorfor det ble slik..) , men dårlig kommunikasjon mellom gynekologen og legen endte med at jeg fikk så voldsomme bivirkninger og ble dårlig, så for å ta tak i hva som ga meg så store plager, måtte jeg trekke fra alt jeg hadde startet på, plukke medisinene fra hverandre og bare prøve en ting av gangen så ikke kroppen min skulle få dobbelt sjokk.
Så, nå er det bare stoffskiftemedsin for å se hvordan det virker på kroppen, før jeg skal øke østrogendosen min på nytt.. Tar fortsatt østrogen, men bare en liten dose. Må ha mer for jeg har lave østrogenverdier, men må finne ut av hva som gjør meg bedre/ dårligere. Krysser jo fingrene for at Erfa vil hjelpe meg, men har blitt så usikker på alt, men det hjalp veldig å høre at man kanskje får en down-periode før man blir bedre
Jeg er underveis... til en bedre helse forhåpentligvis
(-som føles å ta en eeeevighet)
Lignende tråder
-
Startet Levaxin/Armour. Riktig dose?
Av Siriusen i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 12-12-10, 11:49 -
Har hatt hypothyreose i endel år, og startet m Levaxin ca 2001
Av Bittebitt i forumet Lavt stoffskifteSvar: 72Siste melding: 17-05-10, 13:55 -
Jeg skal opereres på Ullvål, så håper kirugene dere er flinke.
Av mor3barn i forumet Høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 08-10-07, 12:31 -
Jeg har startet kombinasjonsbehandling T4/T3 :)
Av Anne Ma i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 31Siste melding: 08-10-06, 21:27

Svar med sitat

Bokmerker