Tror dere er inne på noe. Tro bare om legen min også tør våge seg til å anbefale meg mer medisin? Hmm.. Jeg vet ikke om jeg helt tør å øke på egenhånd
Jeg tok en spyttprøve for noen måneder siden.. Husken er så elendig for tiden, men svarene skal vel tilogmed befinne seg her på forumet Jaja.. Husken er ikke på sitt beste får man si...

Som jeg leste her i en eller annen tråd så var det en som en gang hadde vært overdosert på Levaxin og kjente seg kvikkere på noen områder.. Må si meg en tanke enig i det, at noen ganger er det nesten fristende. Selvom ikke noen av delene er sunt for kroppen så får man faktisk et helt annet tempo når man er overdosert, og en helt annen livslyst liksom.

Jeg husker legen min viste meg noen punkter for hvordan kroppen reagerer om man ikke har binyrefunksjonen i orden, men det stod også en liste over hvordan kroppen reagerer om man har for mye, jeg angrer bare på hvorfor jeg ikke fikk en kopi av de punktene.

Hva med svette? Er det noe som kan vises ved for mye Cortef? Det kjennes litt ut som om jeg har en stor variasjon i termostaten som regulerer varme og kulde. Før frøs jeg jo svært så lett, mens etter jeg startet på Cortef er det jo helt motsatt.. Hetetoktene har kommet tilbake, men også det å svette mye under armene, ja generelt i grunn. Både hetebølger og det å svette "vanlig".

Jeg sitter og lurer på om jeg egentlig bare trengte et lite piff med Cortef og kanskje ikke så veldig lenge?
Hvor lenge går dere på Cortef dere som bare trenger tilskudd innimellom, eller hvordan startet dere første gang?
Merket noe av dette??