Legen min sa at bivirkningene med Cortef- binyremedisin kan blant annet være "vann i kroppen" eller en stinn følelse.. Noen som vet om noe flere bivirkninger ved eks. overdosering?

Når jeg føler at det går rette vei helsemessig dukker det opp et nytt problem som igjen gjør at jeg lurer og blir engstelig

Jeg kan med sikkerhet si at medisinen har gjort meg roligere og jeg skjelver ikke lenger så mye ved den minste overanstrengelse. Hodepine er det heller ikke så mye av som før, ei heller svimmelhet.
Jeg har nå tatt en liten dose på 15 mg i litt over én mnd, men det er nå jeg virkelig kjenner meg uvel som tungpusten, stinn i fingre/føtter og er stivere i leddene. Kjennes faktisk ut som jeg tar Levaxin igjen, for slik følte jeg meg før jul i fjor- helt elendig!

Er dette noe som hører med til doseringen av binyrene? Dosen er jo liten, iallefall i følge legen min.

Forje uke økte jeg Armourdosen fra 30 mg til 45.. Det er så masse puslebiter som skal på plass at jeg blir sprø. Trodde jeg skulle slippe nok en sommer hvor alt bare dreier seg om sykdom og formen, men akk.. ser ut som om også denne sommeren smuldrer bort til hvile og hensyn til dagsform..