Viser søkeresultater 1 til 10 av 415
Threaded View
-
23-09-10, 17:01 #11
Sv: Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
Hei du

Kan ikke svare på alle spm dine, men når det gjelder pregnelolone så blir ikke jeg trøtt av det. Heller motsatt, blir litt gira.
Kjenner meg veldig i det du skriver om plutselig "brainfog anfall" og energitap. Det er veldig kjipt og man føler seg så dum, og håper at ingen andre legger merke til at man ikke henger med i svingene.
Ft4 på 12 er vel ikke spesielt høyt tenker jeg, så du bør vel øke dosen noe?? Man kan kanskje ikke forvente å få ft4 på 20- tallet når man kun går på Erfa, men jeg tenker at et decent nivå må være rundt 16 (bare en teori jeg har da
)
Jeg har følt meg veldig bra de siste par dagene fordi doseøkningen slår til- faktisk så bra jeg noen gang har følt meg siden jeg startet på medisiner. Har imidlertid økt for kjapt for jeg merker i dag ubehagelig hjertebank og tendens til skjelving på hendene. Så jeg må gå ned i dose fra i morgen.
Om du ikke klarer å øke Erfa pga binyrer hadde jeg ikke nølt med å begynne på hc, fremfor å dra ut tiden med å vake nede i hypo-land. Ikke at jeg er noen ekspert eller et veldig vellykket eksempel (ennå i alle fall
) men for min egen del synes jeg det er utrolig lettende og trygt å vite at jeg har hc som (forhåpentligvis) gjør at jeg kan øke til en dose jeg fungerer på. Og den dosen tror jeg finnes, for jeg merker jo snev at "potensialet" nå som jeg har økt dosen ganske mye og litt for fort.
Lignende tråder
-
Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
Av Yvai i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 10-05-10, 16:46 -
Fikk diagnosen Graves for 2 dager siden
Av Yvai i forumet Graves sykdomSvar: 6Siste melding: 10-05-10, 13:47 -
Fikk diagnosen Hashimotos for en tid tilbake
Av Carro i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 76Siste melding: 10-02-10, 14:24 -
Lavt stoffskifte etter fødsel
Av Line i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 29-08-06, 07:08 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat

Bokmerker