Side 2 av 3 Først 123 Siste
Viser søkeresultater 11 til 20 av 22
    Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    DK
    Meldinger
    214

Standard Sv: Thyroid fra Glostrup - indhold?

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
    Vær opmærksom på, at der vil (nok) foreligge en forskel i "oplevelsen" mellem Thyroid-S og "Glostrup-Thyroid", idet Thyroid-S er Slow Release, mens indholdet af hormoner fra "Glostrup-Thyroid" går ind i omsætningen på en gang. Det er vigtigt at være obs på, så man ikke tror at der er noget galt med "Glostrup-Thyroid" når den erstatter Thyroid-S.
    Tak

Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    DK
    Meldinger
    214

Jeg håber Pjevs har ret omk. indholdet for nu har jeg købt 300 stk. Thyreoid fra Glostrup
    Og ud over "Thyreoid 60 mg." står der nemlig intet om indholdet på bøtterne og jeg har ikke fået svar på den mail jeg sendte til Glostrup Apotek.

Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    DK
    Meldinger
    214

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
    Vær opmærksom på, at der vil (nok) foreligge en forskel i "oplevelsen" mellem Thyroid-S og "Glostrup-Thyroid", idet Thyroid-S er Slow Release, mens indholdet af hormoner fra "Glostrup-Thyroid" går ind i omsætningen på en gang. Det er vigtigt at være obs på, så man ikke tror at der er noget galt med "Glostrup-Thyroid" når den erstatter Thyroid-S.
    Er det mon en god ide så at dele doserne i f.eks 4 i stedet for de 3 jeg tager nu?
    Jeg har stadig flere thyroid-s. Er det mon bedst at tage dem færdigt først og så derefter skifte mærke, eller er det evt. bedre at blande og dermed stille og roligt skifte over?

Medlem siden
    May 2009
    Sted
    Damnmark
    Meldinger
    39

De oplysninger, jeg har skrevet herinde om Thyreoid 60 mg, har jeg direkte fra Glostrup Apotek :-) Så det skulle være helt korrekt.

Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    DK
    Meldinger
    214

Sitat Opprinnelig skrevet av Pjevs Vis post
    De oplysninger, jeg har skrevet herinde om Thyreoid 60 mg, har jeg direkte fra Glostrup Apotek :-) Så det skulle være helt korrekt.
    Tusind tak

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Thyrois-S er vel en depot-tablett ? Type "slow release ?
    Altså en tablett-type som bruker det meste av døgnet på å løse seg opp.
    Det skulle være uheldig om du multidoserer denne, da faller jo noe av hesikten bort.

Ellers vil jeg jo se litt til hvordan kjertlen doserer (te) oss.......
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    DK
    Meldinger
    214

Jeg har haft fordelt doserne over dagen og det har fungeret fint. Jeg tror ikke jeg havde fået noget godt ud af at tage hele dosen f.eks. om morgenen for jeg kan sagtens mærke forskel på ændringer i doserne.
    Der stod nemlig intet om slow release på siden hvor jeg købte pillerne og ej heller i den information som fulgte med pillerne.
    Så måske kan de bare holde lidt længere end de som optages med det samme?

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Det kan være det ikke står annet enn at den inneholder methyl cellulose. Det regnes som et slow release element.
    Man er forøvrig ikke særlig glade i cellulosefiller på internasjonale fora.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Smile Sv: Thyroid fra Glostrup - indhold?

Sitat Opprinnelig skrevet av TanjaK Vis post
    Der stod nemlig intet om slow release på siden hvor jeg købte pillerne og ej heller i den information som fulgte med pillerne.
    Så måske kan de bare holde lidt længere end de som optages med det samme?
    Nøjagtig "varedeklaration" for Thyroid-S findes her (indlæg 11). Min erfaring af både Erfa Thyroid og Thyroid-S er at den sidste "rækker" længere end Erfa Thyroid, vel at mærke i samme dosering. Jeg er derfor gået helt over til Thyroid-S.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Sverige
    Alder
    72
    Meldinger
    263

Hei Anisa!

Anvender ikke du Westhroid? Jeg har fått det inntrykket av det som står under dine innlegg.

Side 2 av 3 Først 123 Siste

Lignende tråder

1. Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
    Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 9
    Siste melding: 14-02-10, 11:54
  2. Nutri Thyroid -Thyroxine-free Thyroid Concentrate
    Av Rogi i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertel
    Svar: 2
    Siste melding: 25-11-09, 10:30
  3. Svar: 0
    Siste melding: 09-11-09, 10:29

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg