Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Threaded View
-
02-08-10, 20:12 #13
Nytt liv.
Føler jeg måtte skrive dette under solskinnshistorie.
Jeg ble fryktelig syk i påsken i år, lavt stoffskifte m/ høy anti tpo, blodfattig, lavt blodtrykk og B12 mangel... Legen startet meg rett på 50 levaxin og B12 sprøyter.
Etter lite bedring de første 6 ukene, økte han dosen til 75, nå har jeg gått på Levaxin 100 pr dag.
Og denne sommeren har jeg fungert bedre en på lenge, fått igjen livet mitt. Først nå skjønner jeg hvor syk jeg var og hvor lenge lavt stoffskift har plaget meg...
Sikker på at jeg hadde alle symptomer, så var plaget.
Er en optimistisk person, men ikke naiv, så regner med jeg får tilbakefall og at justering med doser må til. Kanskje blir jeg aldri helt frisk...
Men jeg gleder meg så over tilbakevinning av livet mitt.. Vekten hat stabilisert seg, går sakte nedover. Sover godt og opplagt om morra, ingen muskel og ledd smerter osv... Pluss jeg er meg selv igjen, hue fungerer. Skal tilbake til jobb, å mamma´n til min barn er tilstede igjen.
Er så glad, å håper dette varer leeeeeenge..
Måtte bare dele min erfaring, fortsatt fin sommer.
Karin.Som jeg fryktet. Diagnosen lavt stoffskifte i april 2010, men prøver i grenseland. Hashimotos thyroiditt og dritt lei
Lignende tråder
-
Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Av BeritM i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 402Siste melding: 06-02-20, 19:22 -
Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
Av Yvai i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 10-05-10, 16:46 -
Lavt stoffskifte i grenseland
Av Troj i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 20Siste melding: 11-04-10, 17:58 -
Bare kaos! Grenseland for lavt stoffskifte med hyper symptomene
Av jojo75 i forumet Høyt stoffskifteSvar: 36Siste melding: 21-05-08, 20:35 -
Diagnose lavt stoffskifte fikk jeg i april - tror jeg det var
Av belit i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 26-07-07, 23:04

Svar med sitat

Bokmerker