Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Hybrid View
-
16-09-10, 18:35 #1
Sv: Hmmm... litt i overkant med medisin?
Joda, Jerene, her er det jo viktig å være tolmodig å gi behandlingen noen måneder på å fungere, men også viktig å ikke la det bre skli ut i tid. Behandlingen skal fungere, og mange blir bra på Levaxin. Noen gjør det ikke, og er du av dem så krev å få prøve ERFA.
Og jo, smgj, jeg skal ikke underslå at det kan ha lært meg ett og annet om min egen kropps funksjoner. Glemte å si at jeg tar også tempen i ny og ne når jeg føler meg bra, og når jeg føler meg dårlig.
Driver med så mye at det tar noen runder før jeg kommer på alt
Dette petimetriet har iallfall ført til at jeg lett kan dokumentere kraftig vektnedgang ved overgang til Armour den gangen.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
16-09-10, 19:00 #2
Sv: Hmmm... litt i overkant med medisin?
Nei, så klart. Jeg har hatt mye nytte av å lese hva andre her har erfart i forhold til sine mer eller mindre oppdaterte fastleger og spesialister, så jeg har vært veldig mindre godtroende enn jeg ellers ville vært - og jeg har brukt atskillig mye mer tid på å undersøke hva som kan feile meg enn jeg ellers ville gjort. Det har vært en god investering. Takk for det og amen.
Jeg mener jeg er litt bedre orientert på i hvert fall et par ting, men legene har tross alt større oversikt, de har lissom studert noen år, så jeg tar det litt med ro. Det er jo greiere å si at medisinen ikke virker godt nok etter fire måneder enn etter fire uker.Sist endret av Jerene; 16-09-10 kl 19:02 Begrunnelse: Tastefeil
Lignende tråder
-
treenger litt hjelp angående anti tpo.. litt forvirret...
Av kvinne86 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 08-09-10, 19:44 -
Hjelp meg litt noen? Satt på medisin
Av lissi32 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 120Siste melding: 11-11-08, 12:37 -
Kviser og blemmene. Kan det være allergi??
Av Anne Ma i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 5Siste melding: 29-06-07, 00:17 -
Hmmm? Kan en skjoldkjertel begynne å fungere igjen?
Av Maia i forumet Graves sykdomSvar: 2Siste melding: 29-01-07, 15:06

Svar med sitat

Bokmerker