Viser søkeresultater 1 til 10 av 110
Tråd: Så fik mor Erfa'en
Threaded View
-
16-09-10, 10:29 #31
Sv: Så fik mor Erfa'en
NU ER LÆGEN OMSIDER tilbage på sin pind, og det betyder, at recepten på min mors t4-medicin fra Skanderborg er på vej.
Jeg har fortalt min mor, at der findes en måde at kombinere thyroid og t4 på og forklaret, at det er i et blandingsforhold, som jeg har læst om her. Det mener hun lyder godt og vil gerne prøve at kombinere.
Men er der mon en eller anden særlig måde, man bør gribe det an på, når man går fra en periode med ren thyroid til en kominationsbehandling? Nogen råd?
Eller springer man bare på det trin i beskrivelsen fra Balderklinikken, som passer bedst?
Min mors humør er gået vældig meget frem. Dette ikke mindst, fordi maven fungerer godt - helt som før, hendes stofskifte faldt!
Hun er dog meget, meget træt, og det passer hende selvfølgelig vældig dårligt. Det er vel binyrerne, som brokker sig, tænker jeg. Og når man er vant til at have ft4 på godt og vel 22, dvs 2 over det aktuelle laboratoriums referenceområde - så er der vel også tale om en kraftig 'ommøblering', tænker jeg. Hendes t4 er nok faldet, mens hendes t3 må være mangedoblet.
REDIGERT: Hun har siden 4. september brugt 125 mg Erfa, svarende til alm omregning og i øvrigt den samme dosis, jeg skiftede til. (Vi brugte også samme mængde t4-medicin).
Nielsigne
Sist endret av Nielsigne; 16-09-10 kl 10:31 Begrunnelse: tilføjelse om dosis
Lignende tråder
-
Så fik jeg Erfa'en
Av Nielsigne i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 77Siste melding: 19-10-13, 01:52 -
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Bytte 125 mg ERFA med 60 mg?
Av Vilje i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 29-04-10, 23:40

Svar med sitat

Bokmerker