Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
16-09-10, 08:42 #8
Sv: Hmmm... litt i overkant med medisin?
Hei,
(Beklager, jeg har ikke skrevet noen intro ennå - det kommer! Litt for mye å gjøre akkurat nå. Bare kort: Hyposymptomer i hvert fall siden tenårene. anti-TPO <25. Gudene må vite hva som egentlig feiler meg. Indremedisineren kunne et fint ord, "idiopatisk", jeg tror det betyr noe sånt som "det er vel bare slik du er, da".
)
Jeg ser av bloggen din at vi startet Levaxin omtrent samtidig, med 50 mikrog., pluss at vi har hatt temmelig mye de samme plagene. Jeg gikk opp til 75 i midten av august. Da var jeg rimelig sikker på at Levaxin faktisk virket, men at 50 var for lite. (Indremedisineren sa ja og amen - han var mest opptatt av om jeg hadde ventet med doseøkningen til etter at jeg tok blodprøven. - Hadde jeg vel.)
Nå har jeg gått på 75 i nøyaktig fire uker, og det er først nå jeg kjenner en udiskutabel effekt av økningen. Morgentemperaturen er opp til 37 grader, og utover dagen stiger den mot 37,5. Det har jeg ALDRI hatt før uten å være syk. Hvilepulsen om morgenen har karret seg opp til 60, verdensrekord for mitt vedkommende, det også.
Jeg er praktisk talt kvitt carpaltunnelsymptomene som har plaget meg i mange år, og det ser nesten ut som jeg blir kvitt de andre nerveplagene.
Alt dette føles merkelig, og innimellom tenker jeg at "helledussen, er jeg blitt forkjølet eller noe?" og "hvorfor kjenner jeg ikke noe i fingertuppene?". Men det er visst slik folk vanligvis har det når de er friske. Det tar tid å venne seg til det! Det er litt nifst, faktisk.
Men for å komme til saken, jeg lurer på om du har gitt medisinen nok tid til å virke? Å få full effekt tar måneder og år, ikke uker -
Lignende tråder
-
treenger litt hjelp angående anti tpo.. litt forvirret...
Av kvinne86 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 08-09-10, 19:44 -
Hjelp meg litt noen? Satt på medisin
Av lissi32 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 120Siste melding: 11-11-08, 12:37 -
Kviser og blemmene. Kan det være allergi??
Av Anne Ma i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 5Siste melding: 29-06-07, 00:17 -
Hmmm? Kan en skjoldkjertel begynne å fungere igjen?
Av Maia i forumet Graves sykdomSvar: 2Siste melding: 29-01-07, 15:06

Svar med sitat
Bokmerker