Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Threaded View
-
15-09-10, 22:48 #12
Sv: Starter med Erfa etter bruk av Levaxsin i 7 år
Hei Finn.Takk for at du svarer
)jeg ble operert i 03 pga hypercalsemi.Verdien lå på 2.9 FØR operasjon,og de sa jeg hadde adenomer( knuter).TROR de tok ut 2 biskjoldkjertler.Året etter fikk jeg residiv, og de tok da ut den ene skjoldkjertel. Etter denne op. klarte de å smitte meg med gule staffilikokker.Jeg var meget alvorlig syk i over 14 dager, og lå på sykehuset i denne tiden.Fikk diclosil- et meget sterk antibiotika.
Før op. ble jeg injisert med Technesium-99( radioaktivt stoff), og det ble tatt flere ul.
Skal spørre min lege om hva de tok ut...har ofte lurt på det selv. Min indremed. sa til meg en gang at man kan ha opptil 16!!!???? kjertler.
Burde jeg ikke vært fulgt opp med flere ul-us etter de to op.??I tilfelle residiv igjen????
Hvor lang tid går det før ERfa`en er inne i systemet?? 7-8 dager??Kan jeg bare kutte ut lev. fra en dag til en annen, og fortsette med Erfa??
Er klar over at Erfa inneh. t3, så da må jeg kutte ut Liothyroninen.MVH ElisabethHa;)
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Vanlige feil ved bruk av Erfa Thyroid
Av Jeanette Ws. i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 10-06-10, 17:31 -
søknadskjema som legen må fylle inn for bruk av Thyroid fra Erfa
Av sivcath i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 02-06-10, 17:15

Svar med sitat

Bokmerker