Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Threaded View
-
15-09-10, 21:29 #11
Sv: Starter med Erfa etter bruk av Levaxsin i 7 år
Jeg syns jo planen din er bra jeg da.
Men husk at ikke noe stoffskiftepreparat fungerer før man får nok av det.
Før man fikk disse blodprøvene som legene vurderer høyere enn vår følelse, økte man dosen til det ble for mye - tro meg, det kjenner du - og reduserte så litt på dosen. Dosen man føler seg bra på er ofte oppunder tålegrensen.
Så når du har gått sånn en stund, og du føler deg stabil - så kan du jo låne dem armen din så de kan finne ut hvordan DU må ha det.
Kanskje kan det bidra til at de slutter med å behandle oss som gjennomsnittsmennesker......
Så hadde du bare to parakjertler ?
Det mest vanlige er å ha 4, men det er kjent an man kan ha fra 1 helt opp til 10.
Justering av overproduksjon her gjøre nå ved at man forsøker å finne den (de) som er større enn de bør være, og fjerne de operativt.
Sikker på at du ikke har igjen noen ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Vanlige feil ved bruk av Erfa Thyroid
Av Jeanette Ws. i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 10-06-10, 17:31 -
søknadskjema som legen må fylle inn for bruk av Thyroid fra Erfa
Av sivcath i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 02-06-10, 17:15

Svar med sitat

Bokmerker