Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Threaded View
-
15-09-10, 17:49 #7
Sv: Starter med Erfa etter bruk av Levaxsin i 7 år
Hei....når du tilfører ren T3 i form av enten Liotyronin eller ett eller annet thyroid, vil TSH bli subrimert..0,0 et eller annet.
Dette "innrømmer" AKER, og fastlegene og andre endokrinologer bør nå snart ha kommet etter.
Min personlige mening...tror ikke du noensinne kom opp i en dose på ERFA som var høy nok til at du ble bedre.
På Levaxin står du på for lav dose. Så lav fT4 gjør de fleste syke.
Nå får noen lavere fT4 ved tilførsel av T3, så noen må ha kombibehandling for å fungere.
Dette er individuelt.
MEN TSH tror jeg du bare kan glemme!!
Det er en lang vei å gå for å finne rett medisin og riktig dose...mange som deg--brukt mange år, og ikke i mål enda.
Tålmodighetsprisen til dem/oss....Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Vanlige feil ved bruk av Erfa Thyroid
Av Jeanette Ws. i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 10-06-10, 17:31 -
søknadskjema som legen må fylle inn for bruk av Thyroid fra Erfa
Av sivcath i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 02-06-10, 17:15

Svar med sitat

Bokmerker