Viser søkeresultater 1 til 10 av 415

Hybrid View

Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Indre Troms
    Alder
    55
    Meldinger
    2,404

Standard Sv: Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.

Sitat Opprinnelig skrevet av Jeanette78 Vis post
    Kom forresten over denne på youtube, føler meg nesten i samme klasse som disse gærningene her av og til ift. kosttilskudd og remedier av alle slag.....
    Ha en god dag i kosttilskuddenes navn folkens!
    Ha, ha...gjett om jeg kjenner meg igjen...i brekninger og alt

Medlem siden
    Apr 2010
    Sted
    østlandet
    Alder
    51
    Meldinger
    800

Hei!

Jeg tar også 90 g om morgenen uten problemer. Deler også dosen opp i tre nå- synes det fungerer veldig bra (90 morgen, 90 formiddag og 30 ettermiddag). Har kjøpt meg pille-dosett, sånn som jeg husker at min bestefar hadde men det gjør det greiere å få oversikt over hva man tar og når.

Ang prelegnonone så har jeg lest at det kan føre til forstyrrelser i syklusen. Kanskje det vil løse seg om du feks halverer dosen? Visstnok så tåler vi kvinner i 30-årene ikke så høye doser av det. Jeg tar 25 mg om dagen, foreløpig ingen problemer, men jeg prøver å ha noen dager innimellom der jeg ikke tar.

Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Indre Troms
    Alder
    55
    Meldinger
    2,404

Sitat Opprinnelig skrevet av Berit1974 Vis post
    Hei!
    Ang prelegnonone så har jeg lest at det kan føre til forstyrrelser i syklusen. Kanskje det vil løse seg om du feks halverer dosen? Visstnok så tåler vi kvinner i 30-årene ikke så høye doser av det. Jeg tar 25 mg om dagen, foreløpig ingen problemer, men jeg prøver å ha noen dager innimellom der jeg ikke tar.
    Er disse dagene du ikke tar noe syklus avhengig? Feks under menstruasjon? Hvor mange dager tar du ingenting?

Medlem siden
    Sep 2009
    Meldinger
    229

Kom forresten over denne på youtube, føler meg nesten i samme klasse som disse gærningene her av og til ift. kosttilskudd og remedier av alle slag.....
    Ha en god dag i kosttilskuddenes navn folkens!

http://www.youtube.com/watch?v=3lND4ye0YGE
    Mannen er Gal, og veldig morsom. Helt utrolig alt det han har utsatt kroppen sin for.

Jeg tar hele dosen på morgenen jeg... uansett hvor stor dose jeg har. Ikke hatt noen problemer med det. Kjenner meg selv såpass at jeg helt sikkert klarer å glemme eller surre det til hvis jeg skulle dele dosen til flere ganger. Dessuten har jeg jo hittils konsekvent gjort motsatt av det Balder sier, så får vel fortsette med det
    10 år med Hashimoto's. Les mer i Damens dagbok

Medlem siden
    Apr 2010
    Sted
    østlandet
    Alder
    51
    Meldinger
    800

Sitat Opprinnelig skrevet av Blondie Vis post
    Er disse dagene du ikke tar noe syklus avhengig? Feks under menstruasjon? Hvor mange dager tar du ingenting?
    Har egentlig ikke noe system- er ikke så "flink" som det kanskje hørtes ut som. Uken etter mens er jeg som regel i bedre form så da prøver jeg å ikke ta det. Forrige mnd hadde jeg imidlertid bare 4 dager uten, så skal prøve å ta en uke uten. Vet ikke om det har noe for seg, men jeg leste et sted at det var lurt å gå litt av innimellom.

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    45
    Meldinger
    2,767

Har egentlig ikke noe system- er ikke så "flink" som det kanskje hørtes ut som. Uken etter mens er jeg som regel i bedre form så da prøver jeg å ikke ta det. Forrige mnd hadde jeg imidlertid bare 4 dager uten, så skal prøve å ta en uke uten. Vet ikke om det har noe for seg, men jeg leste et sted at det var lurt å gå litt av innimellom.
    Jeg skjønner egentlig ikke det iom at det er et prohormon som kroppen uansett skulle produsere. Jeg vil tro at dersom kroppen ikke hadde behov for det så ville det bare "gå tvers gjenom"???
    Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...
    -- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Candyland
    Alder
    56
    Meldinger
    3,083

Wink Sv: Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.

Jeg har hittil smurt med pregnenolone-krem og i bruksanvisningen står det at man skal smøre i max 25 dager og så ta pause i fem.

http://www.iherb.com/Life-Flo-Health...7-g/15119?at=0
    Hver kremdose gir 15mg pregnenolone og er tom etter 25 trykk.

Jeg er lei av å smøre og vil gå over på kapsler etter neste 5-dagerspause.
    Kevlin
    ... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
    Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
    Min første halve pille med Erfa

Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    Oppland
    Meldinger
    841

Hei, og takk for svar alle sammen!

Har dager som jeg er i veldig dårlig form nå pga. nevnte omstendigheter , og er ikke så aktiv på noen fronter. Men takk skal dere ha for at dere holder koken.

Husker ikke hvor jeg bestilte pregnenolone tabletter nå, som faktisk kom fram i posten. Er snart tom, så jeg lurte på hvor dere andre bestiller? Har prøvd å lete litt på forumet, men finner så langt bare linker til krem. Men så har jeg ikke orket å lete så mye heller da.
    Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
    "Du skal være tro." Andrè Bjerke.

Medlem siden
    Jan 2009
    Sted
    Norge
    Alder
    55
    Meldinger
    1,051

Hei, og takk for svar alle sammen!

Har dager som jeg er i veldig dårlig form nå pga. nevnte omstendigheter , og er ikke så aktiv på noen fronter. Men takk skal dere ha for at dere holder koken.

Husker ikke hvor jeg bestilte pregnenolone tabletter nå, som faktisk kom fram i posten. Er snart tom, så jeg lurte på hvor dere andre bestiller? Har prøvd å lete litt på forumet, men finner så langt bare linker til krem. Men så har jeg ikke orket å lete så mye heller da.
    Håper du finner formen snart
    Her bestilte jeg pregnenolone. Britisk nettbutikk, så da burde det ikke være noe ulovlig i det: http://www.vitasunn.co.uk/webdocs/Items/Details85.cfm
    Men det er 50 mg. Men Vitasunn er av og til temmelig trege med leveringen, men akkurat med disse gikk det ganske fort.

Lignende tråder

1. Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
    Av Yvai i forumet Presentasjoner
    Svar: 3
    Siste melding: 10-05-10, 16:46
  2. Fikk diagnosen Graves for 2 dager siden
    Av Yvai i forumet Graves sykdom
    Svar: 6
    Siste melding: 10-05-10, 13:47
  3. Fikk diagnosen Hashimotos for en tid tilbake
    Av Carro i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)
    Svar: 76
    Siste melding: 10-02-10, 14:24
  4. Lavt stoffskifte etter fødsel
    Av Line i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 8
    Siste melding: 29-08-06, 07:08
  5. Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
    Av marianne i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 11
    Siste melding: 25-05-05, 11:08

Søkeord for denne tråden

Bokmerker