Viser søkeresultater 1 til 10 av 21

Hybrid View

Medlem siden
    Sep 2010
    Meldinger
    8

Standard Sv: Ble operert juni 2009- og forventet vel egentlig at aaaaalt skulle bli bedre

Har vel ikke sett noen slike klasser her i nærheten- men går jo an å undersøke!
    Er veldig opptatt av å puste riktig og rolig- derfor det føles kjipt å ikke ta skikkelige "magedrag" nå! Selv om jeg ligger rolig og fokuserer KUN på dette! Lærte gode avslapningsteknikker og hadde stor fokus på pusten under mine 2 opphold på Friskgården. Takk for tips- jeg skal lese blogg og kikke etter kurs!

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    45
    Meldinger
    2,767

Standard Sv: Ble operert juni 2009- og forventet vel egentlig at aaaaalt skulle bli bedre

Det er ikke sikkert at du vil klare det uten å få medisineringen i riktig retning.
    Jeg fikk min innføring til quigong på S.A.T.S "hvite timer". Mulig Spenst fortsatt har noe liknende?

Ellers - dersom du ikke er veldig mye ute i sola trenger du nesten helt sikkert mer d-vitamin enn du får i deg. Det er flere her som har erfart at d-vitamin hjelper på effektiviteten av stoffskiftemedisin. Du kan greit ta 3000-5000 IU daglig, men sørg for at det er d3. Og så er det greit å få testet d3-nivået neste gang du er hos legen. (Det er bedre å være høyt i referanseområdet enn lavt i dette tilfellet.)
    Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...
    -- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Candyland
    Alder
    56
    Meldinger
    3,083

Smile Sv: Ble operert juni 2009- og forventet vel egentlig at aaaaalt skulle bli bedre

Heisann

Jeg har i perioder bare pustet på toppen av lungene og da er det en kraftanstrengelse å prøve å puste dypt.
    Jeg kan i slike perioder også "glemme" å puste - og må da plutselig hikste i meg luft.

Dessverre holder jeg på sånn nå om dagen
    Jeg vet ikke hvor i landet du bor, men i Asker har de noe som heter Friskvernsklinikken -
    og min fastlege skal gi meg henvisning dit.
    Der har de visstnok forskjellige slags kompetanse for treningsopplegg.

Uansett: Velkommen til deg
    Kevlin
    ... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
    Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
    Min første halve pille med Erfa

Lignende tråder

1. Lavt stofskifte, men lægen syntes, vi skulle ”vente og se”
    Av Buskhult i forumet Lavt stoffskifte i grenseland
    Svar: 12
    Siste melding: 27-05-11, 09:45
  2. 24.02.2009: Påbegynt dagbok
    Av Vigdis i forumet Dagboker
    Svar: 3
    Siste melding: 18-07-10, 12:02
  3. Svar: 14