Viser søkeresultater 1 til 10 av 110

Threaded View

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    45
    Meldinger
    2,767

Standard Sv: Så fik mor Erfa'en

Sitat Opprinnelig skrevet av Nielsigne Vis post
    Jeg er i tvivl om, hvad du mener med dette ovenstående; mener du, at man får kræft 'her eller der', alt efter hvor man har sit svage punkt, når man har for lavt stofskifte?
    (Måske kan man sige, det er sådan for alle - bortset fra, at vi med for lavt stofskifte er svagere /har flere svage punkter?)
    Nå skal ikke jeg svare for Finn, men jeg vil gjerne komme med mitt synspunkt på dette.

Lavt stoffskifte gir lavere celledeling - og det burde til en viss grad beskytte mot kreft. (På samme måte som at alder i seg selv faktisk reduserer spredning siden kreft i en eldre kropp sprer seg langsommere enn i en yngre kropp.)

Samtidig vil iallfall den autoimmune varianten av lavt stoffskifte si at kroppens forsvar er på bærtur og det vil antakelig si at kroppens "rettetast" heller ikke fungerer som den skal og på den måten kan beskyttelsen mot kreft antakelig svekkes.

Et tredje forhold er at stoffopptaket i tynntarmen ofte er påvirket negativt hos oss stoffskiftepasienter, så om det ikke tas med i beregningen og kompenseres så kan man antakelig lettere få sporstoffmangel - noe som ytterligere svekker kroppens forsvar.
    Sist endret av smgj; 13-09-10 kl 12:00
    Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...
    -- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk

Lignende tråder

1. Så fik jeg Erfa'en
    Av Nielsigne i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 77
    Siste melding: 19-10-13, 01:52
  2. Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
    Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisiner
    Svar: 16
    Siste melding: 04-06-13, 18:11
  3. Bytte 125 mg ERFA med 60 mg?
    Av Vilje i forumet Naturlig Thyroid medisiner