Viser søkeresultater 1 til 10 av 110
Tråd: Så fik mor Erfa'en
Threaded View
-
13-09-10, 10:26 #23
Sv: Så fik mor Erfa'en
Mine mavesmerter, som jeg hadde hatt i 10år med tiltagende styrke, forsvant jo ved overgang til Armour. Og kom ikke tilbake !
Min far, som aldri fikk en diagnose for sitt lave stoffskifte, måtte opereres for kreft i tykktarmen.
Jeg tror at noen får det her - andre der, men man får det - og det skyldes lavt stoffskifte der hvor det skjer. Jeg mener at Levaxin ikke virker tilstrekkelig på enkelte celler, og noen av de steder det ikke virket på meg, klarte Armour å sette igang umiddelbart. Andre tok lengere tid.
Det kan ha med ødelagte cellereseptorer å gjøre, som det snakkes om i en annen tråd.
For å få dette igang - få gang i prosessen - vil jeg jo anbefale at hun tar så høy dose hun kan uten å få for mye ubehag.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Så fik jeg Erfa'en
Av Nielsigne i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 77Siste melding: 19-10-13, 01:52 -
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Bytte 125 mg ERFA med 60 mg?
Av Vilje i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 29-04-10, 23:40

Svar med sitat

Bokmerker